2013. augusztus 20., kedd

Utolsó hét? - 39. hét betöltve

Elvileg holnaputánutánután szülök. A gyakorlatban meglátjuk.
Tegnap végül elmentünk Bátyámék kis lakásavató összejövetelére - na persze taxival, mint a nagyurak -. Jót tett, nagyon, kicsit kimozdulni. Jó passzban is voltam, kivételesen még élveztem is, hogy mindenki egyenként feltette a kérdést, hogy "mikorra várjátok?" Vagyis inkább azt élveztem, amikor azt válaszoltam, hogy "elvileg szombatra", és erre elkerekedtek a gyanútlan szemek:)))))
Amúgy a tegnapi "bulin" Zozi is oltárira bezsongott, egészen lefekvésig meg nem állt - pedig mostanság ez már annyira nem jellemző -, és ma reggel is folytatta. Mondjuk sokat röhögtem, így biztos rázta a rekeszizmom is.
Most azt is rém viccesnek találom, hogy mindenki úgy búcsúzik el tőlem, mint ha - nem is tudom - többet nem látna, vagy legalábbis készpénznek veszi, hogy mire legközelebb beszélünk, már meglesz Zozi...ami pl. a bátyámnál még nem biztos, mert addig még simán beszélhetünk.
Egyébként meg látványra még annyira nem látszik, de úgy érzem, hogy a kisasszony már helyezkedik lejjebb.
Aludni továbbra is rossz, sőt, egyre rosszabb, már a szoptatós párna se segít. Olyan érzés, mint ha már szegényt nyomnám össze, ahogy fekszem, és ő meg tiltakozik is ellene, aminek aztán fájás a vége. Mert most már inkább a hasam "fekszem el", nem mint eddig a deréktól lefele lévő részeket. Viszont így legalább remekül hozzászoktam az egyhuzamban csak 1-2 órás alváshoz....

betöltött 39.hét, méretben most már itt álljunk meg...

5 megjegyzés:

  1. Szépek vagytok! :) ha méretben nem is, helyzetben még változhattok, lehet, lentebb fog ereszkedni. Izgulok veled továbbra is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a tegnap esti bokszolása után úgy érzem, ha még lejjebb megy, akkor már kijön...de persze, látványilag még lehet:)

      Törlés