2013. augusztus 30., péntek

40hét+3nap

Ma délután befeküdtem a kórházba,de nem azért, mert megindult a szülés:
Reggel kontrollon minden rendben volt, egyedül az nem, hogy a méhszájam nem változott semmit sem, nem rövidült a nyak, és nem nyílt ki a középső meg a belső száj sem, pedig már haladnia kellett volna. Ezért kellett befeküdni, kaptam érlelőt (hüvely tabletta formájában), és azóta ctg-re vagyok kötve, úgy figyelik, hogy hat-e a méhemre. És hát hat is, mert érzek görcsöket, amit eddig sose, bár most is azt mondtam volna, hogy csak a gyerek nyomja ki magát. De ezek tényleg fájások, látszik a görbén csak még nem igaziak. A szülésznők szerint meglesz most már holnapra, Surányi szerint viszont nem lesz elég, és marad majd a keddi indítás. Legyen előbbieknek igaza, légyszi!
Eléggé bőgtem, mikor kiderült, hogy be kell feküdnöm, nagyon nem akartam idő előtt:(, de most már belenyugodtam, sokat segít, hogy mindenki nagyon kedves. Majd írok, kibővítem még, de most ennyi, mer telóról szar írni...

3 megjegyzés:

  1. Hú, gyors szülést kívánok majd ha Zozi is úgy gondolja hogy itt az idő!!!
    Heni

    VálaszTörlés
  2. Szorítok nektek!!! Üdv Évi

    VálaszTörlés
  3. Naaa, Zozi-lány... ha holnap jössz, még nyári baba leszel, az mekkora jóság!

    VálaszTörlés