2013. augusztus 8., csütörtök

Előtej, NST

Képzeljétek, az imént vettem észre, hogy folyik az előtejem :) Itthon nudizom ebben a melegben, és ahogy hozzáért a karom, éreztem, hogy valami nedves. Aztán megnyomtam, és egyrészt ilyen minimál sárgás sűrűbb, máshol meg inkább átlátszó, vizes lé jelent meg, de nem lecsorgós mennyiségben. Szóval, most már ezt is kipipálhatjuk:) Nincs semmi jelentősége, de most mégis örülök neki:)

Ma reggel voltam a kórházban "ismételt" NST-n, miután a keddi nem jött össze, Jurkó doktornő soron kívül intézett nekem egyet (szerencsére, így letudtuk az egészet, még a meleg tetőzése előtt), ráadásul igen "exkluzív" helyen, méghozzá a szülészeten a várószobában/tarcsi szülőszobában. Már jártunk ott körbevezetésen, úgyhogy a hely ismerős volt, de így megint kicsit szokhattam a légkört, ráadásul a fő szülésznő volt ügyeletben (ő volt múltkor a körbevezető), úgyhogy ő csinálta. Míg ott voltam, volt vizit is, mint kiderült, a szülőszobákon is ugyanúgy van ütemezett, mint máshol (ezt nem is gondoltam), meg mintha egy baba felsírást véltem volna felfedezni...ami azért meglepő, mert látszólag olyan nagy nyugi volt a folyosón, hogy aszittem, nincs épp senki egyik szülőszobában sem, csak onnan tudtam, hogy de, bizony vannak, hogy a szülésznő sürgött-forgott. Szal szerencsére a sikítás, kiabálás nem hallatszik ki - ezek szerint - a szülőszobákból, ami megnyugtató. Ja, most sikerült a vizsgálat, tökéletes görbét produkált Zozi, nincs semmi gond.:) Most először fordult elő egész terhesség alatt, hogy alacsony lett a vérnyomásom, de ez ebben a melegben teljesen normális. Dokinéni olyan kedves volt, hogy még kérdezgettem is a görbék jelentéséről, úgyhogy most már azzal is jobban képbe vagyok, meg mivel vaciláltam, rádumált, hogy menjek el nyugodtan a Tescoba még nagybevásárolni, és ne online intézzem, úgyhogy azt is letudtam, mivel épp erőm teljében vagyok:) Hát ilyen ez, egyszer lenn, egyszer fenn.

Következő vizsgálat kedden, ha Zozi addig bent marad....jajj, már olyan közel van a "vég/kezdet", olyan izgi...

Najó, most igyekszem leállni a mellbimbóm nyomkodásával...

4 megjegyzés:

  1. figyussz csak! 38. hét után heti 2x kell járni ctg-re, legalábbis nekem ennyiszer kellett betolnom a pocakomat :)) kérdezd meg majd a dokidat.
    takarítási lázban égsz már,nagyon ? :)))
    amúgy az is lehet,hogy valaki nem kiabált hangosan szülés közben. nekem Cs mondta,h én sem kiabáltam (de szerintem igen)vagy legalábbis "halk" voltam a többiekhez képest.
    mikor hallottad felsírni a kölyköt a szülszobán nem kezdtél el pityeregni a meghatótságtól? mindig arra gondoltam,h az enyém milyen lesz :)))
    jó kis időszak :)
    remélem jól bírod a meleget muhahahahha :))
    kitartás !
    Timssz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sztem a gyakoriság az ahány ház, annyi szokás szerint van...kedden megyek legközelebb, majd akkor megmondja, mikor kell utána, hát akkor lehet, hogy megyek majd még péntek magasságában is )pláne, ha megint nem jön össze). Nálam igazából nehéz a takarítási lázat megállapítani, mert alapból rendmániás vagyok, meg ha itthon vagyok, akkor még inkább ugye, mer nem bírok a fenekemen ülni...az utóbbi forró napokon mondjuk alapból nem volt kedvem ilyenekhez.
      Hát, én is kiváncsi leszek, mennyire leszek hangos, mer alapból nem jellemző rám a "hangkiadás", pl. kufirc közben sem:) A csecsemősírásnál épp nem jött rám a bőghetnék, mer azon morfondíroztam, hogy vajon tényleg az-e....de pl. mikor megnéztem a szülőszoba bemutatkozó videóját a you tube-on a napokban, azon úgy bőgtem:)))))))

      UI: milyen meleget?:) (amúgy ma is kaptam 1 ilyen kérdést....a 24 fokban....)

      Törlés