2013. augusztus 12., hétfő

Könyvajánló

Tűkön ülök már, a kiírás szerint már csak 12 nap, mivel már minden készen áll, elég nehéz lefoglalni magam, hogy ne a várakozással-unatkozással teljes az idő....Izgulok, na.

Kaptam kölcsön jó pár várandós könyvet, ezekből egyet ajánlok, az a címe, hogy: Az a 9 hónap. Én még a 2005-öst kaptam meg, de látom, azóta van már új, 2007-es. Ez a könyv azért jött be, mert vázlatos, alcímes, így jól áttekinthető, és mindent tárgyilagosan leír, mindenféle rózsaszín lepkeröpködés nélkül. Ja, és hónapra bontva megy végig, nem pedig hétre, és egyedül itt olvastam olyat, hogy hangsúlyozzák, hogy az egyes tünetek nem törvényszerűen és óramű pontossággal jelentkeznek ám, ellentétben a neten fellelhető "hétről-hétre" összefoglalókkal, amiktől hülyét kaptam ezért, és inkább tömbösítve olvastam:) Ami bizonyságot szerzett, hogy ez egy jó könyv, hogy a szülés kb. úgy van leírva, ahogy azt a védőnő mondta el a szülésfelkészítőn, így Pével el tudtam olvastatni, ha már nem tudott ott lenni (azért kellett pár hét, míg "kivégezte" azt a 10 oldalt a wc-n ülve....jó, közben bezavart, hogy kapott egy céges tabletet:) ).

A többi könyv hol nem volt ilyen szakszerű, hol inkább szórakoztató, bugyutás volt, szal annak ezt ajánlom, aki szeretné pontosan tudni, mi történik6mi fog történni.

6 megjegyzés:

  1. Elraktározom ezt a könyvajánlót, köszi! Tudsz majd hírt adni magatokról, ha eljön az idő? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. telóról tudok, de majd meglátjuk, hogy milyen állapotban leszek a gyorsaságot illetően...

      Törlés
  2. Szia Kb két napja találtam rá az oldaladra. Nagyon hasznosnak találom. Már most rengeteg dolgot megtudtam. Első babám lesz 16. hétben járok és én is a tarcsiban fogok szülni.. a Krasznai Zsuzsához járok. Kérlek majd írj véleményt a Kórházról, nővérekről, orvosokról. Én eddig nem nagyon jártam ebbe a kórházba. Ez a doktornő se fogadott, de a Surányiról már sokat olvastam a neten. Sok sikert a szüléshez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, ha hasznos:) Krasznait nem ismerem. Majd igyekszem szülés után mihamarabb beszámolót írni. A szülőszoba látogatásra menj el mindenképp, az előadásokra csak akkor, ha nagyon unatkozol... Jó babavárást Neked:)

      Törlés
    2. Lehet ,hogy hülyét kérdezek de honnan tudom mikor van szülőszoba látogatás?

      Törlés
    3. Van a kórházban "kismamaklub", és annak a keretében lehet, itt írtam róla, mikor mi voltunk: http://reprodukalas.blogspot.hu/2013/05/szuloszoba-latogatas-26-het-betoltve.html

      A kórház főoldalán van fent a program a hírekben amúgy, de azt is belinkelem:):
      http://www.florhosp.hu/cikk.php?id=540
      Tehát szept. 17-én érdemes elmenned, akkor indul a következő sorozat.

      Törlés