2013. augusztus 25., vasárnap

Jelen állapot

Elgondolkoztam, hogy az elmúlt 9 hónap milyen hosszú idő volt, és mennyi különböző szakaszból állt...sose gondoltam, hogy ez ilyen tartalmas, és hosszú, elvégre majdnem egy év. Pláne, hogy gyakorlatilag ezzel indult az 2013, 3 évszak erről szólt nekem.
Tegnap is eljutottunk még a mostanában szokásossá vált hétvégi mozizásunkra (A Családi üzelmek meglepően, és mostanság nem túl jellemzően jól sikerült vígjáték!), mint még vállalható kikapcsolódási lehetőségre. Mivel lassan itt az ősz is, sikerült felvennem ugyanazt a göncöt, amiben először, a 22. héten fotózkodtam, úgyhogy játszottunk kicsit:) :

21hét+4nap VS. 39hét+4nap
Durva, hogy az 1. állapot idején én kis hülye már milyen nagynak gondoltam a hasam:)

Lassan már attól félek, hogy megélem még a köldököm kifordulását is, pedig legendásan feneketlen...na jó, még most sem látom az alját, de durván kilaposodott, széthúzódott, látszik még a laparoszkópiás heg is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése