2013. augusztus 4., vasárnap

Érzések, tünetek

Mivel rég csináltam ilyet - érdekes mód, az ember lánya az 1. trimeszterben lovagol úgy igazán a terhesség velejáróin, aztán már nem annyira - leírom, mostanság, a 9. hónapban miket tapasztalok:

- már teljesen átálltam az izgatott, várakozós üzemmódba, ezért néha hajlamos is vagyok kicsit beljebb fordulni
- előre is bocs: a bugyim rém undi, sose volt ilyen korábban...én nem tudom már, hogy mi jön ki belőlem néha, folyás, vizelet, vagy ezek kombinációja....és akkor arról ne is beszéljünk, hogy az aranyér miatt (ami nekem igazából abból áll, hogy van dudorka, fájni, vérezni szerencsére nem) kenegetem krémmel is, ami szintén a bugyiban landol, és hiába használok popsitörlő kendőt, néha ez a barnás cuccokat is kihozza még...:S fúj. Ja, és a meleg sem segít ezeken...úgyhogy kényszeres bugyi cserélő lettem.
- van, hogy teljesen fel vagyok pörögve, és simán elmászkálok ide meg oda, van, hogy még a moziban is szenvedek, ahol csak ülnöm kell
- 1 pozícióban max. 1 óráig kényelmes lenni, igaz ez az ülésre, fekvésre, állásra. Ez leginkább éjszaka para:
- Az előbb említettből kifolyólag éccaka folyton forgolódni kell, meg alibi pisilni menni (inkább azért járok ki, hogy felkeljek kicsit, nem a pisi inger miatt). És hát alapból két alvási fekvőmód maradt a végére: a bal oldal, meg a jobb.....de várom, hogy újra hason fekhessek....Ezeket leszámítva azért 8-9 órát azért ilyen módon végig tudok aludni. Most a melegről nem beszélek.
- RÉMESEN BÉNA VAGYOK! Mindent leejtek, kiöntök, kiszórok...
- Ezzel párhuzamosan "disznóbb" is vagyok az alapvetően jóbarátokos Monica típus vagyok rend terén, hát ez sokat enyhült, gondolom, Zozi mellett még fog is...
- Légszomj már annyira nem vészes
- Viszketek
- Zozi már nem fér a bőrömbe, néha olyan tényleg, mint egy kis alien, aki mindjárt ki fog szakadni...

- Ja, és most tűnt fel, hogy míg az elején kínosan figyeltem, hogy nehogymár azt írjam/mondjam bármikor is, hogy "terhesség", azért mostanában már előfordul....

Ami nincs, szerencsére, pedig szokták emlegetni:
- visszér
- vizesedés
- újabb terhes csíkok (gondolom, ez "aji", elég az, ami a korábbi súlyingadozásaimból van....)
- gyomorégés, székrekedés (pedig utóbbi a 2. trimeszter körül volt)
- sajnos a Nap nem nagyon látott, úgyhogy nem hozott ki semmiféle pigment akármit.


A kiírás szerint már csak 20 nap...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése