2013. augusztus 23., péntek

Egyelőre a kisasszony jól érzi magát odabenn...

Tegnap voltam kontrollon, hát, egyelőre semmi nem utal arra, hogy kikívánkozna, pláne, hogy ideálisak a körülményei:
- Az NST teljesen rendben volt, reaktív (=ez a + értékelés neve) a gyerkőc továbbra is
- A méhlepény még teljesen jó állapotban van, najó a 0-3-as skálán (ahol a 0 a tök jó állapotot jelzi) már 1-es értékelést kapott, de az még semmi
- A méhszáj 2100-es, ami azt jelenti, hogy a méhnyak továbbra is "még csak" 2 ujjnyira rövidült (a skála: 1-3), a plusz haladás, ami eddig nem volt, hogy a külső méhszáj már kinyílt, de a középső és belső még nem.
- a magzatvíz és megfelelő mennyiségű
- A feje bár ráilleszkedik a kijáratra, de még magasan van.
- a petefészkében lévő ciszta szerencsére nem változott, nem nőtt

Amúgy itt a kismamablogban van tökjó terhességi lelet értelmező, ha valakit behatóbban érdekel.

Szóval persze semmi sem biztos, de inkább az a valószínű, hogy a következő kontrollon, találkozunk legközelebb....

A forgatókönyv terv egyelőre a következő, ha közben nem szülünk vmikor:
  1.  Következő kontroll: jövő pénteken (mivel még nagyon nem utal semmi a "végre", ezért ilyen "távoli" az időpont, gondolom én, de nem is bánom, hogy nem kell 2 naponta visszamenni, sztem nincs is nagyon értelme)
  2. Az alapján meglátjuk a folytatást, de elvileg utána akkor már 1-2 naponta kell mennem kontrollra
  3. De elvileg a végdátum a szeptember 3., mert hogy max. 1 hetet tervez ráhagyni, tehát a betöltött 41. hétig várunk.

Ja igen, rendbe raktuk a terminus záró dátumát:
Én ugyebár már a kezdetekkor 08.27-ét számoltam ki (mert hogy a fogantatás=inszemináció napja+266nap), de Surányinak vmiért 08.24 jött ki. Már akkor gondoltam, hogy biztos elnézte a kis pörgettyűjén, de mivel a 3 napnak semmi jelentősége, ráhagytam. Na és most újra pörgetett, számolgatott (mert hogy a túlhordás miatt aktuálissá vált, hogy pontos legyen az adat), és csak kijött neki is a 27-e:), úgyhogy mostantól a hivatalos dátum a 08.27-e.
Szóval még Zozinak "joga van" keddig bent maradni, de elkezdtem felkészülni arra, hogy akkor lehet, hogy mégis idő után jön, hiába volt korábban az a megérzésem, hogy előbb fog 1-2héttel.  Kicsit ambivalens érzés. No, de majd meglátjuk, mit óhajt a kisasszony:)
Az biztos, hogy nem tervezem, hogy görcsösen, direkt módszerekkel kitessékelem, max. annyi, hogy most már nem fogok félni mászkálni, meg pl. csípőset enni végre, amit amúgy is szeretek, de eddig óvatosságból nem tettem.
Mondjuk kicsit "ijesztő", hogy a becsült súlya már 3590gr....a megelőző kontroll értéke alapján kiszámoltam, ez 09.03-re kb. 3900gr-ot sejtet....

És tegnap még kaptam egy nem jó hírt:( :

A szülésznőmet eltiltották a "szülés vállalástól", így nem lehet a fogadottam:(
Az ok: Pár hónapja új főorvos van, aki hozott egy olyan hülye szabályt, hogy csak akkor lehet az embernek fogadott szülésznője, ha van fogadott orvosa is, és Jutka rosszalkodott, és bement egy fogadott orvos nélküli szülésre, ezért kapott büntit...Elfogadom én, hogy szankcionálni akar ez a hülye főorvos, de azért tekintettel lehetne arra a várandósra mint én, akinek már nincs ideje másik szülésznőt leszervezni...
No mindegy, azért nem estem teljesen kétségbe, úgy döntöttem, most nem fogok kapkodva egy másikat lebeszélni, lesz, ami lesz. Hiszen mindenhonnan azt hallom, hogy itt a kórházban minden szülésznőt dicsérnek (kivéve 1-et). Ráadásul a 20-ból (amiből sztem kb. a fele az, akit a szülőszobára be szoktak osztani) így-úgy ismerek kb. 5-öt, ami jó arány. Ami eddig meg biztonságot adott, hogy ha úgy érzem majd, hogy lehet, megindult a szülés, akkor hívhatom ugyanúgy Jutkát, és ő segít eldönteni, illetve betelefonál az érdekemben, hogy megyek, és figyeljenek rám. És ki tudja, lehet pont ő lesz amúgy is az ügyeletes. Vasárnap éjszaka és szerda napközben ő lesz, úgyhogy mondogatom is Zozinak, hogy választhat a 2 időpont közül, ha kell, én bevállalom az éjszakai szülést is:)

Most készülök lelkiekben az idegesítő "érdeklődőkre", hogy szültem-e már, már elkezdődött....pláne, hogy Pének sikerült az arcoskönyvbe feltenni hétfőn egy képet "Az utolsó hét" felirattal, ami ugye az amúgy is nagyrészt tapasztalatlan emberekben azt erősíti, hogy akkor ez fix...Mert pl. vicces, de a gyeremkvállalástól még messze álló cimbije a minap felhívta Pét, hogy akkor szombatra ő szervezné a tejfakasztót, mert hogy akkor ugye aznap szülök...hát persze, így megy ez....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése