2013. augusztus 9., péntek

Hasmenés

Miután eddig a várandósság alatt örültem, hogy ha le tudtam a napi 1 wc-re menést, 2 napja hasmenésem van. Szerencsére nem olyan brutál, hascsikarós, de 2x simán teljesítek egy nap, és hát "némi" széllel jár...
Mivel rémlett, hogy a málnalevéllel emlegetik 1 lapon, rákerestem, de pont, hogy ellenszerének mondják. Ja, meg a náthára is, ami most szintén lett a ventilátortól, úgyhogy iszom is tovább.
Úgyhogy sztem ez már az a szülés előtti tisztító tünet lehet, másra nem tudok gondolni, mivel nem heveny, úgyhogy sztem tuti nem kaja, baci miatt van. Persze ebből megint nem lehet következtetni rá, hogy mikor szülök.

Asszem túl vagyok a terhesség legrosszabb éjszakájánál - legalábbis remélem -, óránként felkeltem, mert fájt feküdni, meleg volt, pisilni kellett, rotyogott a mell alá beszorult bélrendszerem...
Ez utóbbi egyébként elég bizarr, emlékszem, amikor először éreztem a mellemben korogni a hasam, rá is kerestem, hogy is vannak most odabent a dolgok, most nem találom a brutálabb képet, csak ezt a szoftosabbat:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése