2013. augusztus 27., kedd

40. hét betöltve!

Ezennel betöltöttük a 40. hetet.

A mérleg 89,6kg-t mutat :S, ez egész pontosan 18,3kg hízás:(((. hol van ez a Surányi által kijelölt 12kg-tól! Bár ezért (még) nem kaptam fejmosást, szerencsére.
Emlékszem, az elején még azt mondogattam, hogy max. 80 kg-ig menjek el, aztán 85-ig, most meg örülök, ha megállok 90 alatt....ennyi kg sose voltam, 88,3 volt a rekord. Mondjuk ne csodálkozzon az, akinek egész életében súlyproblémái voltak.... A legmegengedőbb kalkulátor alapján (ehhez hasonlítottam magam végig) még épphogy súrolom a felső határt. Pedig az elején milyen szépen indult, a 16. hétig nem léptem át az induló súlyom. Kicsit az vigasztal, hogy a fejem nem hízott be, meg úgy nagyon durván semmim se, a felkaromon, combomon meg a fenekem látom kicsit, no meg a természetesen a francos hasam alján...na arra kíváncsi leszek, hogy szülés után hogy fog kinézni:S

Most programozom a gyerekbe, hogy holnap reggel indítsa a szülést, lehetőleg ébredés után úgy, hogy az apukájának már el se kelljen indulni a melóhelyére.
De azért érdekes az emberi psziché, mert bár már nagyon szülnék, azért lappang egy kicsi para én, aki még halogatná a dolgot...


8 megjegyzés:

  1. Nekem is így volt, akartam is meg nem is. De meglátod, milyen csodás lesz végre a karjaidban tartani Zozit! :) Szorítok! :)

    VálaszTörlés
  2. Anyám, hogy elrepült az idő...
    Hajrá Zozi-lány, gyeregyere, jó kis hely ez idekint! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bezony...bár kb. az utsó 3 hét ugyanúgy döcög, mint a legelején....aztán Est, a "has összevetéshez" nem is szóltál semmit, láttad?:) http://reprodukalas.blogspot.hu/2013/08/jelen-allapot.html
      Ilyet kérek majd tőled is:)

      Törlés
    2. Hogyne láttam volna, még meg is mutogattalak M.-nek, hogy úristen, mekkora vagy a végén - ő ugyanis nagyon szívesen elröhögcsél mindig minden terhes has méretén, nem csak az enyémen... mondjuk tényleg vicces na! :)
      Amúgy én szerintem fele ekkora leszek, mert ma vagyok 22+3, és egyáltalán nem úgy nézek ki, mint te az első képen: egy bő pólóban simán nem vevődik észre, hogy terhes lennék, ha csak valaki nem célzottan bámulja a "tetthelyet", neked meg már ott is hatalmas terheshasad volt.

      Törlés
    3. Hát, azért segítettek akkor még a hájacskák is a hason:)De kíváncsi leszek...

      Törlés
  3. Továbbra is izgulok veled! A plusz súly miatt ne aggódj, le fog az menni! Milyen magas vagy amúgy?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 167cm. 71,3kg voltam a fogantatáskor, nálam az már jó ("erős csontozatú fajta" vagyok)

      Törlés
    2. bocs, vagyis a 0.héten voltam annyi

      Törlés