2013. augusztus 13., kedd

NST - 38. hét betöltve

No, ma voltam NST-n, a magánrendelőben Surányinál, aki szerencsésen visszatért szabadságáról. Megint az az új asszisztens volt, és megint ment volna a bénázás 1 órán át, ha Surci nincs ott, de még az elején jött, és megigazította, amit meg kell, és tádáááám, működött, és Zozi is ugrált "örömében":), úgyhogy sikeres volt a vizsgálat Reaktívnak minősült a gyerek.
Most már teljesen összeállt a kép, mi volt ez a múltkori káosz:  ez az új asszisztens, sajnos, nagyon nem ért az NST-hez. (Pl. váltig állította, hogy az alsó görbe mutatja a magzati szívhangot és a felső a méhtevékenységet, holott én mondtam neki, és biztos voltam, hogy pont fordítva van  - hogy megbizonyosodjak, utána dokibánál is rákérdeztem, hogy ugye, hogy ugye). Múltkor a dokinő pedig csak azért nem tudta orvosolni az asszi ügyetlenkedését, mer gondolom, ő meg ahhoz van szokva, hogy a eddig lévő másik 2 'főállásban szülésznő asszisztens' vágja a dolgot, és ezért nem kellett vele foglalkoznia. Na mindegy, most minden rendben volt, és legközelebb jövő csütörtökön, mikor megyek (ha még megyek...) jó asszi lesz műszakban sztem.
UH és "felnyúlkapiszka" most nem volt, de nem is bánom, minek, hiszen nem jelent semmit, ha tudjuk, hogy kinyílt-e a méhszáj, vagy sem, nőtt-e Zozi vagy sem 1 hét alatt, majd jövő héten megnézzük, legalább véletlenül sem idegesítem magam semmin, csak várunk.

Ja, amúgy múlt héten boldogan elkiabáltam 2 dolgot is, sajnos:
1. a kánikulában bevizesedett a lábfejem, már jobb, de asszem egy kicsi már megmarad a végéig..
2. a tükörben észrevettem, hogy a hasam alján rondán lóg a zsírpárna, és tele van új csíkkal:( Eddig nem tűnt fel, mer ugye csak alulról, tükörben látom....nem szép:(

A kórház újszülött fotós oldalán meg megláttam, hogy 10-én született ott egy Zorka nevű baba! Pedig rákerestem direkt, és nagyon ritka név, facebookon is 3-at találtam csak, ebből egy a névadó Tomasevics Zorka....remélem, most nem kezdik el valahogy valamiért felkapni ezt a nevet...

4 megjegyzés:

  1. ...3 Zorka nevű kisbaba/gyermek van az én ismeretségi körömben, és ők 8 hós, 2,5 éves és 4 évesek...
    úgyh nem olyan ritka ám ez a név...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, a top100-ban nincs benne legalább, meg az alapnaptárban sincs a névnap.

      Törlés
  2. Zorka az Zorka lesz, így? Mert én Zorákról tudok, többről is, csak így becézik/szólítják őket...

    VálaszTörlés