2013. augusztus 16., péntek

Energiahullámzás

A Matrjoska baba még egyben van, most már azt remélem, a hosszú hétvégén legalább egyben is marad (tudom, korábban meg már azt akartam, jöjjön ki...)
Most egész jól érzem magam, leszámítva, hogy aludni rossz már, vagyis inkább 1-2 óránként arra kelni, hogy az adott pozícióban már fáj mindenem:(
Kedden doki után még délután fakultatíve fogtam magam, és elmentem a 3 buszmegállónyira lévő Hádába meg Sparba, csak úgy. Szerdán meg megjártam az Asia Centert is (még sose voltam, mikor máskor kéne megnézni:) ), ahol beszereztem szülés utánra kényelmes hosszú gatyákat (ilyen török basás, buggyost, ami most is jó rám), mert hogy csak rövidek vannak, és "The Autumn is coming...". Najó, Detti autóval fuvarkázott, de azért masszívan mászkálgattunk. Na ezek után tegnap csak tespedni volt kedvem, ma még nemtom, milyen napom van/lesz...

Zozi az utóbbi napokban megint mocorgászabb, lehet mégis benne valami, hogy hőségben a magzatok sem mozognak annyira, és azért vett vissza kicsit múlt héten.

Mai +bőgésem:) tárgya:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése