2013. január 16., szerda

Nem tudom, hogyan tovább...

Összeomlottam...itt ülök a melóhelyem a szobámban bőgve, és arra várok, hogy valaki jótét lélek rám nyisson, megkérdezze mi a baj, és aztán megoldja a problémámat:(
Az a helyzet, hogy miután az elmúlt hét alatt volt már szinte 90% bizonysággal  megperdzegetett "rendes" szerződéshosszabbítás, szinte idilli új munkakörrel, mára minden összeomlott. mert nemhogy ilyen szerződés hosszabbbítást nem kapok, de a "300 000 Ft költséges táppénz elképzelésembe" sem mennek bele. Féltik a seggüket. amit egyrészt meg is értek, másrészt meg nem, mert itt annyi sumákolást megcsináltak már, hogy nem értem, pont ez mér nem fér bele, pláne, hogy nem a haszonszerzési vágy miatt van.
Szóval, most egyszerűen fogalma sincs, miből lesz pénzünk ezután. Teljesen el vagyok keseredve, úgy harcoltam ezért az elmúlt hétben....

9 megjegyzés:

  1. A GYES és a gyerek után a családi pótlék mindenkinek alanyi jogon jár. Azt hiszem a GYES 28.500 Ft a családi pedig 12.000Ft. Tudom, hogy egy nem sok, sőt...de a semminél jobb, ha GYED-re már nem vagy jogosult.Én fősuliról mentem az 1. gyerekkel szülni, szóval ez 100%. Párod amúgy mit dolgozik?
    Nem vagyok tisztában teljesen a helyzeteddel, lehet, hogy teszek fel olyan kérdést, amit már leírtál, de a GYED-re nem az a jogosult, akinek 2 évig visszamenőleg 1 évig volt munkaviszonya? Én úgy tudom az sem baj, ha meg volt szakadva a munkaviszony.A terhességi gyermekágyi segédre (TGYÁS) az amire akkor vagy jogosult, ha a szülés napján is van munkaviszonyod. De ha nincs aznap, akkor csak marad a GYED. Javíts ki ha rosszul írom, csak segíteni szeretnék. Ne aggódj, valami kiskapu úgyis akad. Az mindig van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rena, aranyos vagy, de én a GYES-t úgy veszem, hogy az egyenlő a nullával, mivel az olyan szánalom összeg, hogy a rezsik negyedét fedezi kb...Nem azért dolgozom 5 éve meg fizetem a járulékokat, hogy aztán ne kapjak GYED-et meg TGYÁS-t....
      Ha Pé munkakörét leírnám, az semmit nem árulna el belőle...az ő fizujából kb. tudjuk fizetni az állandó kiadásokat, rezsit, meg úgy futna kajára, hogy ha nagyon legalját vennénk (ami ugye egy diétára ítélt IR-esnél nem tökjó...).
      Egyébként meg az ellátások közül a TGYÁS a legeslegjobb, az az, ami egyedül megfelel egy normál fizetésnek, tehát ez lenne a cél, hogy azt is megkapjam, hogy fen tudjuk tartani magunkat.

      Törlés
  2. Szia! Először is gratulálok :-) Eddig csak olvastalak és drukkoltam Nektek :-) Rena, szerintem a GYED-hez az is kell, hogy a szülés napján biztosított legyél. De ez persze nem biztos, lehet, hogy csak nekem rémlik így. Szóval az nem lehet megoldás, hogy felajánlasz valamit cserébe a munkáltatódnak a "300 000 Ft költséges táppénz elképzelésedért" cserébe? Ha jól számoltam, kb. augusztusban fogsz szülni, tehát júliusban már igényelheted a TGYÁS-t. Tehát kb. 5 hónap kérdéses most. Mondjuk segítesz borítékot címezni, vagy bármi hasonló adminisztratív dolgot napi 1 órában vagy heti fél napban. Vagy írtad, hogy valamilyen pályázatos projekten dolgoztál, ezeknek mindig van utóéletük, ilyen-olyan jelentések, beszámolók - ebben is segíthetnél nekik mondjukpéldául.
    Üdv: egy csurgói :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el, ajánlottam én cserébe, hogy kvázi 2ledolgozom2, pláne, hogy tudvalevő, hogy egy 3 éves, 10milliárdos projekt a zárása napján nem lesz csitti-fittin készen lezárva...de ez sem győzte meg őket.

      Csurgó??? Ezígyhogy? Említettem én itt valaha Csurgót? Most ezt nem "vágom", ki vagy.

      Törlés
    2. Ó, nekem jobb ötletem sajnos nincs...

      Csurgó: igen, említetted vmelyik decemberi bejegyzésedben, hogy Pé odavalósi. Én is odavalósi vagyok, bár már régóta nem élek ott.

      Törlés
    3. Ja, pedig rá is kerestem, és nem volt találtat:S Pé is úgy 11 éve felköltözött Pestre..

      Törlés
    4. Megkerestem: "tesztek, tünetek, boldog aggodalmak" c. bejegyzés végén van :-)Lehet, hogy ismerem is őt, bár most így fogalmam sincs, ki lehet.

      Törlés
    5. Igen, nem is akartalak faggatni róla :-)

      Törlés