2013. január 4., péntek

6.heti, 1. babafotó:)

Tegnap annyira elhatalmasodott rajtam a para, hogy mi van, ha gond van, hogy éjszaka jobbra-balra forgolódtam (ha már nem a betegeskedés miatt - mert mára már semmi bajom -, akkor ezért ne tudjak aludni)..úgyhogy reggel már alig vártam, hogy mehessek a kontrollra. A váróban összetalálkoztam Szandrussal, akivel Est blogjában vakrandit beszéltünk meg. Rémesen jó volt vele beszélgetni, elterelte jól a paragondolataimat, pláne, hogy kellett sokat várni, és olvasni sem bírtam volna. Meg hát alapból sokkal jobb a klubszoba hangulatú váró, mint az, amikor olyan, mintha temetésre gyűltünk volna össze. (Néha ilyen, néha olyan). Körbenéztem, hátha ott van a 2 lányzó, főleg a "Zorkás", akikkel együtt voltunk inszemen, de nem láttam őket. Aztán mikor szólítottak, akkor vettem őt észre, egyszerre mentünk be öltözni! Pedig Szandrus azt mondta, hogy ő már előbb ott volt, mint én, tiszta vaksi vagyok. Az öltözőből hallottam, hogy nála is minden rendben alakul, de megvárni már nem várt meg, sajna, pedig örültem volna, na mindegy.
Na, de a lényeg: 
Élő embrió szabályos petezsákban, elváltozás nincs. CRL (=a baba ülőmagasságát, a fej és a farcsont közötti távolság) 6m. Ja és bár külön nem mutogatott meg semmit nekem, meg személy szerint nem mondta nekem, hanem az asszisztensnek diktálta (most nem Hilda volt, helyettesítették), gondolom a szívverését véltem látni, amikor azt láttam, hogy a fekete folt ütemesen kisebb és nagyobb lesz. (Hű, de szakszerű vagyok!)
Majdnem elbőgtem magam az ágyon, de aztán végül csak kint sikerült:)
Szűcs megint gratulált, - meg megint bent volt a biológus lány, aki múltkor, nézte az UH monitort is - mondta, hogy náluk ezennel vége a pályafutásomnak, úgy 2 hét múlva keressem fel a szülész nőgyógyászt, és ő mondja a továbbiakat. Utrogestant szedjem továbbra is, kb. a 10.hétig, bár ezt illetően elbizonytalanodtam, mert mondtam neki, hogy van még 2 és fél doboz (ami pont addig elég), de mégis adott receptet....
Ja, és kérdeztem, hogy a Merckforminnal mi legyen? erre nagyon diplomatikusan mondta, hogy a magyar belgyógyászok blabla álláspontja szerint nem javasolt, de nemzetközileg meg már azt mondják, hogy lehet nyugodtan, sőt...aztán mivel rákérdeztem konkrétan, azt mondta, hogy ha az ő felesége lenne így, akkor szedetné vele. Szóval szedem továbbra is, de azért majd rákérdezek Surányinál is, mert már szinte biztos vagyok, hogy nála akarok szülni.
Szóval ennyi:)
Már csak azt nem tudom, hogy a védőnőhöz mikor kell menni meg ilyenek, de utánaolvasok, nyilván:)...

Ja, és itt a fotó:):

Először azt gondoltam, hogy a fekete foltban (=petezsák) lévő kis világos rész (belülről a falához közel)  a poronty, aztán Pével nézegetve arra jutottunk, mégis a fekete folt lesz ő, de most utánanézve a neten inkább az 1. verzió a valószínű..Lesz ez jobb is:)
UPDATE: Igen, most már biztos vagyok benne, hogy az 1. verzió, a legkisebb fehér a gyerkőcünk:)

Utolsó várakozási megfigyeléseim:
negyed10-kor érkeztem, 11-kor már hívtam Pét. No de ez idő alatt nem volt bent Szűcs a rendelőben, én voltam a 2. akit behívtak, mikor visszatért.

9 megjegyzés:

  1. ÉLJEN!! :) annyira örülök Neked :) azért maradj és blogolj szépen továbbra is, hogy tudjuk, mi van Veletek! :) gratula!

    VálaszTörlés
  2. Itt is örülök, ahogy a váróban is. Annak is, hogy segíthettem elterelni a gondolataidat! És hogy ott lehettem amikor kijössz mosolyogva az ajtón. Nagy élmény volt! :-)
    Puszi
    Szandrus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, olyan jó volt, hogy ott voltál:)Nálad mi újság volt? Hol lehet rólad hírt kapni majd?:)

      Törlés
    2. Facebook pl. Ha fent vagy jelölj be, Szűcs Alexandra néven vagyok fent. Hétfőn újabb uh és vv, előreláthatólag szerdán lesz a leszívás. És úgy néz ki bevállalom ébren!!!

      Törlés
  3. Gratu az első fotóhoz :)) az a lüktető valami a szívverése volt :) máskor nyugodtan kérjed,h hangosítsák fel a tv-t,mert lehet hallani a szíve dobogását (ez még egy indok a sírásra, hidd el :))
    nekem a védőnő is megnézte a pici szívverését, az is nagyon jó volt:)
    kb a 8-10 héten kell elmenned a védőnőhöz, aki fog adni neked kiskönyvet (pecséteket kell benne gyűjtened a pénzek miatt stb.)de ha 2 hét múlva mész a nődokihoz akkor bizti ő is fogja mondani,h naaa kedves Reprodukáló, mehet a védőnőhöz :)
    ja meg vérvételre is be fog utalni, ha még nem volt meg az első trimeszteri nagy vérvételed :)
    még egyszer gratu:)

    Timsssz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, Timszi, ha jártál volna a BMC-ben, tudnád, hogy ott nincs helye ilyen egyéni kéréseknek:) Majd megyek 1-2hét múlva a saját nőgyógyomhoz, ott fogok tudni mozizni.
      Jajj, már megin vérvétel, ennek sosincs vége...sebaj..

      Törlés
  4. Jaj, de jóóóó:) szépséges fotó! (és igen, a nagy fekete a petezsák;)) Gratulálok!

    VálaszTörlés