2013. január 11., péntek

Jól látom, amit látok?

Tette fel nekem a kérdést az egyik kolléganőm a vizesballonnál...Jó, oké, hogy fel vagyok puffadva, mint állat, de sztem korábban, amikor több volt a súlyom, néztem ki terhesebbnek is, és akkor sose kérdezett tőlem senki ilyet...vagyis egyszer egy hajléktalan gratulált...:S
Mondjuk tegnap Pé is mondott vmit, hogy mintha deréktájban kicsit átalakultam volna...én csak a puffadást érzem, meg hogy az amúgy épp határeset télikabátom szűkös az utóbbi napokban.
Ja, és visszatérve a kolléganőre, hát először tettem a hülyét, de aztán nem bírtam hazudni, és azt mondani, hogy nem, úgyhogy kénytelen voltam azt makogni, hogy: "még nem, de psszt..."
Meg valahol már azért nem félek annyira, hogy valami baj történik, egyre inkább azt érzem, hogy minden rendben lesz...bár, azért néha fura, mer rácsodálkozom, hogy jé, tényleg, várandós vagyok, néha meg arra, hogy ez milyen fura, hogy már ilyen "megszokott".

Azért csak megvizslatnám már én is meg Pé is, pedig egy hete volt UH, még csak. gondoltam arra is, hogy ha látok vmi hülye kupont, esetleg, de most richtig nincs ilyen seholse.

1 megjegyzés: