2013. január 17., csütörtök

Összevakarva

A tegnapi hirtelen összeomlás után szokás szerint összeszedtem magam, Pé nem ment este edzésre, hanem hazajött, és tanácskoztunk, és elkezdtük kitalálni az új megoldást:
Újabb kalkulációim szerint egy kis trükközéssel talán kihúzhatjuk a passzív táppénz megmaradt csökevényével és az álláskeresési járadékkal a szülésig, talán. Persze, csak ha 08.25-én legkésőbb megszülök, vicc...
Na, de úgy döntöttünk, hogy egy hozzáértőbbet bevonunk, egy ilyen kismamákra szakosodott (a telefonos háttérzaj alapján maga is kismama, legalábbis nem rég még az volt) TB tanácsadónak befizettünk 8000 pénzt, cserébe szombaton 1 órás Skype konzultációt nyújt nekünk az infók előzetes áttanulmányozása után...úgyhogy most várom a szombatot, meg a csodát.

De ha valaki foglalkoztatna (rendezvényes, oktatásszervezős és projektes, adminisztratív tapasztalattal) engem pár hónapig, nehogy visszafogja magát! Amúgy sincs semmi kedvem fél évig otthon mereszteni a popóm.

A melóhelyemben meg óriásit csalódtam, innen én már nem várok semmit. Sose tekintettek teljes értékű munkavállalónak (mert én csak határozott idejű "projektes" vagyok), úgyhogy tőlem se várjanak semmi jót itt a vége hajrában...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése