2013. július 9., kedd

Védőnős szülésfelkészítő - 33.hét betöltve

No, ma voltam itt  a helyi védőnői szolgálat szülésfelkészítőjén, hát sokkal de sokkal hasznosabb volt, mint a kórházas.
A mai téma maga a szülés volt, és 2 órában (ami elsőre soknak tűnt, de aztán csak úgy elrepült) végigvettük részletről-részletre, mi történik onnantól, hogy 36.hetet betöltöttük, egészen odáig, hogy a szülés után hazaengednek. Volt benne csomó gyakorlati tanács, nem csak béna elmélet. Tanultunk légzéstechnikákat is, amivel egyelőre úgy vagyok, hogy nem nagyon szeretem megerőszakolni a légzésem, de volt benne olyan, amit elfogadok, mert logikus (a tolásnál az a jó, ha minél tovább bent tudod tartani a levegőt, és 2 között minél gyorsabban cseréled, mivel így gyorsabban, és kevesebb tolással kijön a kölök, mert kevesebbet csúszik vissza a "szünetekben".)
Összesen 4 alkalmas, az utsó stádiumú körzetes várandósokat hívják rá. Múlt héten volt a szoptatás, amiről sajna, lemaradtam a KRESZ vizsga miatt, jövő héten a babaápolásról lesz szó, a 4. alkalmat meg elfelejtettem, mi lesz:) P ezekre sajna nem tud jönni, mivel keddenként 2-kor kezdődnek, és az új melóból sok lenne eljönni rájuk. :( Pedig a mai különösen hasznos lett volna neki, de legalább megkapom a ppt-t mailen, majd megkérem, nézze át azt, valamit úgy is ér. Anyu eljött velem ma, gondoltam, neki is jó program, meg velem lehet. Hát, jó sok minden változott azóta, mióta ő szült, akkor még nem voltak ilyen körültekintőek, meg nem volt ilyen felkészülés előtte, úgyhogy neki ez tök új volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése