2013. július 4., csütörtök

Lassan lezárul egy fejezet, és egy új következik...

A múltkori meg a mai kismamatornán már én voltam egyedül a "régiek" közül, csupa új arc van. Valahogy pont úgy jött ki, hogy nem volt olyan rendszeresen járó, aki engem követett volna pár héttel, minden ismerős nálam "idősebb" volt, és mostanra mind lekoptak, és vagy 10 hét hátránnyal követnek a frissebbek. Ezek az újak meg még olyan fittek, meg minden, hogy mellettük igen bénának, vagyis inkább terhesnek érzem magam, pláne így egyedül ebben a stádiumban...kilógok a sorból, na :( Én már nem tudok mindent megcsinálni, meg érzem is, hogy Zsuzsi (="edző") külön figyel rám, állandóan kérdezi, hogy minden oké-e. Gonosz dolog, de azért jó látni, hogy az egyik igen túlsúlyos csaj van, amit nehezebben bír megcsinálni, mint én:)
Szóval ezen az elmúlás/változás dolgon most kicsit elmelankóliáztam, de persze tudom, hogy mindez azért van, hogy egy újabb, sokkal vártabb szakasz jöjjön.:) Csak épp így már nincs annyira kedvem tornázni járni, akarom vissza azokat a megszokott arcokat! Pedig még 5 alkalom van a bérletből, gondolkozom, nem lenne-e jobb gyorsan lezavarni inkább duplázva  egy héten...már ha bírom.
Erről jut eszembe, viccesen nézhetek ki kívülről, ahogy itthon teszek-veszek ilyen nyomin, néha 1-2 akrobatikus mutatvánnyal megspékelve, amitől mondjuk lehet, néhány embernek fölállna a szőr a hátán, hogy mit csinálok...
Na, most gyűjtök némi inspirációt a dekorhoz, mer azok a matricák, amiket beszereztem korábban, most nem annyira tetszenek, vagy nem is tudom..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése