2013. július 10., szerda

Gyerekszoba - kész:)

Leszámítva, hogy még a foszforeszkáló (vagy fluoreszkáló) csillagokat kell felragasztania Pének a plafonra:


Ezek most gagyi telefonos képek, nem volt kedvem elővenni a kórház csomagból a fotómasinát körpanorámás képhez

A berendezésnél ugyebár az irányelv az volt, hogy ahol lehet, meglévő "anyagokkal" dolgoztam.
Ezzel a bevásárlólistáról is megvettem mindent, kivéve a pár száz forintos patikai kencéket, amit majd a gyerekorvos ír fel, illetve még egy adag tarcsi pelust. Így összesen durván 68 000 Ft költöttünk Zozi érkezése alkalmából:) Sztem jól gazdálkodtam, meg persze köszönhető a sok kapott cuccnak is.


2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Hát, az úgy van, hogy állítólag én gyűjtöm/gyűjtöttem a békás cuccokat (a valóságban anyukám kezdett el nekem ajándékozni, aztán mindenki...), úgyhogy adva voltak, végre van értelmes helyük. Persze ez már le van redukálva, vagy 10 plüsst osztogattam szét a kapott cuccokért cserébe a barátaink gyerekeinek:). És a lakásban máshol még vannak...

      Törlés