2013. július 3., szerda

Kórházi pakk

Igen, én vagyok az, aki mindent előbb csinál meg, mint ajánlani szokták, úgyhogy ma nagyjából összeraktam a kórházi pakkot (külön táska a szülésre, külön az azutáni napokra). Van róla xls, természetesen:)
Amúgy megörültem, mer most pár dolog hasznosnak tűnik, amit eddig nem nagyon használtam, és volt itthon, pl. műanyag evőeszközök meg egy olyan neszesszer, amit magamhoz képest nem olcsóér' vettem tavaly a Women's Secretben (de szigorúan leárazva), és van 2 kivehető rekesze, így szét tudom választani a 2 külön táskába.

Így a kezembe akadt az elektromos mellszívó is, amit kölcsön kaptam, és elkezdtem tanulmányozni, de nekem nem műxik:S, remélem, P este rájön s nyitjára, mert 10-20ezer egy ilyen cucc...Azért jó pár dolog van, amit nem tudom, hogy most kéne-e megtanulni, vagy majd amikor kell...A légzésfigyelőt beüzemeltem, de mondjuk az orrszívót még nem bontottam ki...ami újonnan vettünk azt egyelőre nem nagyon akaródzik kibontatni, mer mi van, ha mégsem kell?

Ma délelőtt vicces dolog történt, sztem Zozi csuklott, ami azért volt vicces, mert egészen "Ott lent" meg a hólyagomnál éreztem, ilyen ütemes kis rángás volt.

2 megjegyzés:

  1. Gandalf naponta két-háromszor is csuklik (a múltkor már megkérdeztem az orvost, hogy ez ugye nem kóros, de megnyugtatott, hogy ilyenkor csak a légzőmozgást gyakorolja, és ez jó, mert erősödik a tüdeje), ilyenkor olyan, mintha csikizne belülről. :)

    A pakk nekem már elméletben kész van, szinte mindent megvettünk hozzá, de a gyakorlatban még nem realizálódott táskák formájában. :D Holnap összerakom mindenképp, ilyen lelkiismeretes kismamák mellett, mint te is vagy, nehéz az embernek bűntudat nélkül.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áááá,ennek köze nincs a lelkiismerethez meg a bűntudathoz, hiszen a cumó nekem/neked kell leginkább. Én pusztán magamat akarom megkímélni, hogy ha netán már menni kéne, akkor ne kapjak idegbajt, hogy nincs összekészítve a cuccom.

      Törlés