2012. november 15., csütörtök

szurka

Én hős, aki régen úgy tartott a tűktől, rávettem magam, hogy megpróbálom én csinálni a szuribeadást, mivel Pé hétfőn és szerdán alapból kettlebellezni jár, ami azt jelenti, hogy be kellett járkálnom a melóhelyére számomra tökhülye időben (4-kor végzek, és hát a szuribeadás 6-7 körül van ütemezve).
És hát sikerült!:) Najó, elsőre nem szúrtam be eléggé, és belilult, de azóta úgy belejöttem, hogy már simasika, sőt így kellemesebb, mint ha más adja be, nem is fáj picit se! (asszem, ez olyan dolog, mint hogy az ember nem tudja magát megcsikizni se)
Viszont azért jó volt ez a rituálé, hogy ő csinálta, így ő is "kiveheti a részét", úgyhogy asszem ma az lesz, hogy megkérem, hogy rakja össze a cuccost, és csak beadni meg már én fogom. Az üvegfiola letörése mindig úgyis olyan nehezen megy, nem is értem, miért nem tudták jobban kialakítani azt az üvegcsét...

4 megjegyzés:

  1. Csúcs vagy! Egyszer én is meg akartam próbálni, azon felbuzdúlva, hogy tini koromban magamnak lyukasztottam fület... Sikerült úgy letörni a fiolát, hogy összevagdosta a kezemet, és a vízben különböző méretű üvegdarabkák landoltak - még szerencse, hogy a másnapi Preglyn dupla adag volt, így annak az egyik feloldóját öntöttük a Merionalba. Ezek után talán érthető, ha szúrni már mégsem próbáltam magamat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jesszus! Pé kezét is megvágta többször, úgyhogy azóta azt már tudjuk, hogy papírzsepit kell ráfogni a biztonság kedvéért. Na de hogy szilánkosan tört neked...ez egyenes már veszélyes, komolyan nem értem, miért így gyártják.
      És a Pregnylnek nem para, hogy csak egy feloldóba raktátok? Meg tuti, hogy ugyanaz? Én ezt sem mertem volna. Bár gondolom, nem sok választás volt, lépni kellett. És úgy tűnik, nem rontottátok el:)

      Törlés
  2. Szerintem csak én voltam kiemelkedően béna, pl. M. utána mondta, hogy van a fiola nyakán egy pötty, és ott kell törni, nekem ez magamtól fel sem tűnt... de azért szerintem is durva, hogy nem idiótabiztosra gyártják, főleg hogy ezek a termékenységi szurik általában önbeadósak, nem csak szakemberek kezébe kerülnek.

    Hát a meréssel úgy volt, hogy ráadásul teljesen mást írt a két fiolán, az egyiken fiziológiás oldal volt, a másikon valami komplikáltabb dolog, de utánanéztem a neten, és úgy tűnt, rendben lesz. A Pregnylnél meg... hát más szurik kapcsán M. tudta, hogy szabad egy darab folyadékkal több hatóanyagot vegyíteni (sajnos komoly kórházazós múltja van), úgyhogy reméltük, hogy annál is... lehet, hogy valami csodaszert kutyultunk össze... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, ne aggódj, a pötty titkára én is pont tegnap jöttem rá, túl már több mint 20 szurin...:)
      Hát ez az, hogy ma már mindent idiótabiztosra kell csinálni, akkor ezt mér nem...
      Amúgy érdekes, ma amikor várakoztam a BMC-ben, láttam, hogy van, aki ott adatja be a laborban a Merionalt...én alapból aszittem, hogy mindenki délután/estefele adagolja (mivel nekem a legelején aszonta, hogy akkor szúrjam), de akkor mégsem. Gondolom, igazából mindegy, mikor, csak utána mindig ugyanakkor, hogy egyenletesen kerüljön be a cucc.

      Törlés