2012. november 16., péntek

Stimu kontroll - 2.széria/2. rész

Jézusom, mekkora tömeg volt ma a BMC-ben! Azt tudtam előre, hogy Szűcs szabin lesz, de helyben kiderült, hogy Konc sincs, vagyis csak fél10-ig volt, tehát Zeke vitte mindhármuk pácienseit...

Na,de a lényeg:
Jobban állunk, mint az 1. szériában ilyenkor, vagyis a 10.napon! Sőt, még jobban, mint akkor a 15. napon, ugyanis most van 1 14mm-es, és egy 10mm-es ígéretes darab! 2!!!! Ezt már határozott javulásnak tudom be! Na jó, meg hogy rögtön egyeket szúrtunk a Merionalból, nem csak 2/3-okat. Na de akkor is!
Most még megy tovább az 1-1 Merional naponta, és szerdán újra kontroll, immáron újra Szűcsnél.

Éééés, az óriás káosz és begyorsított futószalag és a telefonját nyomkodó Zeke ellenére szóvá tettem a legutolsó TSH eredményemet, erre szó nélkül kaptam egy "beutaló" lapocskát vérvételre szerdára. Persze az már csak kint tudatosult bennem, hogy az csak TSH, és mondanom kellett volna, hogy ha már vérvétel, akkor nézzük már azt a nyomorult T3 és T4-et is, ami ehhez kapcsolódik...Lehet, hogy ezt megcsinálom mégis önköltségre (pláne, hogy olyan ügyesen spóroltam a "fű alatti" gyógyszervásárlásokkal - de erről majd a végső elszámolásnál bővebben később), pláne, hogy a kórházban kb. 2 hét, míg megvan az eredmény, így meg nem kizárt, hogy már szerdán mutogathatnám azt Szűcsnek...erre még alszom egyet.

Várakozási megfigyeléseim:
8:40 körül értem oda, 12:15 körül végeztem. Negatív rekord. Aki teheti, akkor ne menjen a BMC-be, amikor valamelyik doki szabin van!
(Amúgy érdekes, két sorstárs is volt ott, akik 8 előtt érkeztek, és előttük kerültem sorra..)

1 megjegyzés: