2012. november 27., kedd

Na, lehiggadtam

Na, tegnap este Pé szerencsére összevakart, aludtam rá egyet, és ma már nem látom olyan negatívan a dolgot. annyira jó, hogy ő mindig meg tud nyugtatni, ilyenkor mindig az lenne a legjobb, ha kontroll után rögtön le tudnék vele ülni megbeszélni, és nem emészteném magam estig...

Közben rájöttem, hogy valószínűleg azért buktam ki, mert Szűcs nem mondott semmit, legalább egyetlen megnyugtató, de legalábbis nem negatív szót sem a helyzetről. Mert a kuss, és a kimértség az nekem azt "üzeni", hogy hú, ez gáz...Konkrétan tegnap már leülni nem volt időm elé, mert jöttem az öltözőből, és már nyújtotta is a receptet, csak annyit mondva, hogy megemeljük másfélre az adagot....

Egyébként "vicces", mer az éjszaka azt álmodtam, hogy visszamegyek, és azt mondja, hogy na, lett szép nagy tüsző, de ez már túl nagy, úgyhogy le kell állítani, túlstimulálódtam...na az igazán kiverné a biztosítékot, azt már egyértelműen az ő hibájának tudnám be. (mert én azért a helyébe 2-3 naponta visszahívnám magam, biztos, ami biztos, nem csak 5-6 naponta)

Szal bocs a tegnapi hisztiért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése