2012. november 21., szerda

Stimu kontroll - kicsit:( - 2.széria/3. rész

Ma voltam, és hát el vagyok kenődve kicsit az eredménytől...
Ugyanis miután múlt pénteken Zeke egy 10 és 14mm-es tüszőt látott, ma Szűcs annyit mondott, hogy domináns tüsző nem ábrázolódik.:( Kérdeztem, hogy az hogy lehet, hogy múlt pénteken voltak ezek, ugye még megvannak? Mondta, hogy igen, de azok még nem elég nagyok. Tehát 5nap szurkálás után nem nőttek egyáltalán!:(
Most mondta, hogy szúrjak tovább 1-et naponta, és hétfőn kontroll. de én most nagyon aggódom, hogy mér van az, hogy nem nőttek semmit. Mi van, ha a végén ez a menet befuccsol??? Van olyan egyáltalán? mi van akkor? A sikertelen stimulálásnak egyáltalán nem olvastam utána eddig, persze azt tudom, hogy van, hogy túlstimulálnak, de van-e, hogy egyáltalán nem 'stimulálódsz'?
Lehet, hogy csak most azért parázok, mert már már kikalkuláltam, hogy akkor sztem pénteken vagy max. hétfőn lesz az inszem (na, most ünnepélyesen megfogadom, hogy soha többet nem kalkulálgatok előre, nem írogatok az excelembe "tervezett inszemináció" feliratokat, ki is töröltem most rögtön!)....
Nekiálltam megpróbálni nem negatív szemmel nézni a mai eredményt. Ha így nézem, akkor végül is az előző stimunál is ugyanígy álltam a 15. napon...Minden a megfogalmazáson múlik: mert ugye nem ugyanúgy hangzik, ha azt mondják ugyanarra, hogy "nincs domináns tüsző", vagy hogy "van egy 14mm-es", igaz, az még dominánsnak nem mondható. Tehát Zeke múlt pénteken bizakodóvá tett, Szűcs ma meg lelombozott. Na, ilyenkor olyan jó lenne, ha mondana valami megnyugtatót a futószalag fölé hajolva....
De akkor is, hogyhogy az elmúlt 5 napban nem történt semmi változás...

Meg olyan rossz, hogy beleéltem már abba is magam, hogy jövő héten már nem dolgozom, és kimaradok a jövő hét szerdai napból (helyszíni ellenőrzés lesz nálunk, és meg vannak bolondulva a feletteseim, és elterveztem, mit csinálok otthon...nem baj, azt mondogatom magamnak, hogy csak tolódik a dolog, minden rendben lesz.
Tiszta hülye vagyok, hogy mindent túltervezek folyton. Az előbb már abból is diagramot akartam csinálni, hogy hogy nőttek a múltkori stimulációnál a tüszők, és hogy haladnak most, aztán gyorsan töröltem mentés nélkül.

Ráadásul megint visszacsúszott egy jó kiló (nyáron 68 volt a pozitív rekord-BMI szerint max. ennyinek kéne lennem, ma meg 71,4-et mutatott a mérleg), pedig rendszeresen szobabiciklizem most, és ráadásul a szénhidrátokra is különösen odafigyelek...lehet, hogy megin becsapom magam...

Ugye hagyjam már abba a parázást, mert nincs rá okom?


Várakozási megfigyeléseim:
Fél9-re értem oda, fél12-kor végeztem, pfff....Gondolom azért, mert ma Zeke nem volt (legalábbis nem volt kint a mappája és a rendelője előtt is elég üres volt a folyosó) még egy ilyen, és visszaállok arra, hogy csak 11-re megyek. Az jobban bevált.

4 megjegyzés:

  1. Basszus, te is ott voltál ma?! Ó valamiért nem esett le, hogy ma mész, pedig akkor egyszerre ültünk a (mondjuk eléggé tömött) váróban! :)

    Szóval: én nem fogom azt mondani, hogy ne parázz, mert az én számból elég furán hangzana, DE! Nekem egy csomószor volt úgy, még a saját dokim stimulációi alatt, hogy egy szép méretű tüszőt a két nap múlva bekukkantáskor nem talált sehol, sőt olyan is történt, hogy a következőnél sem (mindig kétnaponta volt UH), aztán egyszer csak előkerült - néha nagyot nőtt közben, néha csak kicsit. Olyankor mindig azt mondta, hogy nem kell aggódni, van olyan hogy "elbújik", sőt olyan esete is volt, hogy végig nem látták követéskor, aztán tippelt egy repesztés dátumot, és összejött a baba a semmiből. Úgyhogy én ezen nem annyira aggódtam, az viszont engem is nagyon zavart, ha stagnáltak vagy lassan nőttek a tüszőim (és megtették elég gyakran). De arra is mondta, hogy az sem baj, mindegy milyen iramban teszi, ha megnő, akkor rednben van, kész - ha belegondolsz lombikosok is elég hosszasan szurkodják magukat, a minőséget ez nem befolyásolja.

    Azt viszont nem értem, hogy mit jelent a "nem domináns", remélem jön valaki és megmagyarázza. Én azt hittel a dominánsság csak egy viszonyítósdi, és aki a legnyagobb, azt kinevezik annak, oszt' kész - ezek szerint nem...?

    Továbbá fontos kiló-fact: az izom sokkal nehezebb mint a háj, úgyhogy hajrá szobabringa.

    Drukkolok a bamba petelányaidnak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Francba, hogy nem találkoztunk! Két tippem van: vagy ti ültetek és vihorásztatok kint a pasiddal a (ha szemben állsz a rendelővel) jobb folyosón, vagy a pasid ilyen sötétbarna, göndör hajú, nem kimondottan magas, és jó borostás...aztán lehet, egyik sem. Én kint ültem a jobb folyosón egészen úgy fél11-11-ig, aztán beültem rögtön a rendelő ajtajával szemben a 3 szék közül a középsőbe. Hánykor kerültél sorra?
      Eléggé megnyugtatólag hatott az írásod, köszi:)
      Jó, rosszul fogalmaztam, mindjárt ki is javítom. A perszehogy a domináns tüsző az, amelyik nagyobb, mint a többi, jól tudod, csak megkavartalak.

      Törlés
  2. Pfff... Én egyedül voltam (pasim ugyan borostás, de szőke és göndörtelen), és bent ültem végig "rögtön a rendelő ajtajával szemben a 3 szék közül a" budi mellettiben - egy ilyen nagyon színes kapucnis felső volt rajtam. Mondjuk 11-re pont beértem dolgozni, tehát olyan háromnegyedkor végezhettem - nagyon remélem, hogy utána költöztél át oda, mert ha most azt mondod, hogy egymás mellett ücsörögtünk, meg is halok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fú, konkrétan akkor kb. 5-10 percen múlott, hogy nem ültünk egymás mellett. amikor én oda leültem, egy rövid világosbarna hajú nő ült már ott, és maradt is, míg én sorra nem kerültem. azért ez vicces..:)

      Törlés