2012. november 9., péntek

Stimu indítás - 2.széria/1. rész

No, ma, a 3. napon visszamentem BMC-be.
(Vicces, már alig van 'meg', mintha a kedves szervezetem megkönyörült volna rajtam, hogy ne legyen olyan kellemetlen a vizsgálat, meg az előtte urána....)
Gyors vizsgálat, aztán még le sem ültem a doki elé, már tolta az arcomba az immáron szokásos recepteket: 10 Merionalról, viszont most már rögtön 1 egészeket kell szúrnom, nem mint múltkor, hogy csak a 2/3-okat (én is így gondoltam, mivel 1.annyitól nem indult meg az érés, 2. ha már úgyis van, pazarlás kispricelni csak úgy:) ).
De aztán hohó, nagyon koncentráltam, és észnél voltam, és én pedig toltam az arcába válaszul, hogy mivel múltkor javasolta, hogy menjek el IR kontrollra, megtettem, itt a vizsgálati lap, és a cukorterhelés eredménye, tessék megnézni. Meg is nézte, és mondta, hogy ezek az értékek rendben vannak. Aztán nyökögtem, hogy tudok róla, hogy van valami másik, különös szempont is gyerekcsinálás szempontból, erre tök készségesen elmondta, hogy igen, az a lényeg, hogy azon felül, hogy a referencia tartományba kell esnie a z értékeknek, a 0 perces inzulinhoz képest a 120 perces nem haladhatja meg az 5x-ét. na ez a kritérium nálam teljesül. de erről mindjárt írok egy újabb bejegyzésben részletesebben...
És persze a TSH-ra már nem bírtam rákérdezni, ami újabban elkezdtett aggasztani...na majd legközelebb.

Legközelebb jövő pénteken kell visszamennem, mondta, hogy nem ő lesz, mert szabin van, de muszáj akkor nézni. Ajjaj, így biztos sokat kell majd várni..

Ja, és újabb pontot léptem meg  BMC-s pályafutásomban:) Beszélgettem a szomszéd sorstárssal a várakozás közben:) És furcsa volt, de egyben jó érzés is, hogy én adtam tanácsot neki, mivel ő még csak most kezdte felfedezni az cukorbeteg problémát.

Várakozási megfigyelésem:
 Ma vártam eddig a legtöbbet: kb. fél9-9között értem oda, és valamikor 11:15 körül végeztem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése