2013. május 23., csütörtök

Szoptatós párna

Alapvetően nem akartam venni, mert hogy minek, meg van egy csomó párnánk, aztán a teszveszen leütöttem kemény 1Ft-ért egy overált, és aki árulta, hirdetett 1 ilyen párnát is 1800 pénzért, úgyhogy mikor elmentem átvenni, megnéztem a párnát is, ami láthatóan tökúj állapotban van (még a mikrogyöngy töltet is kicsit túl sok benne, nem tömörödtek össze), úgyhogy gondoltam, egye fene, megveszem tőle (na jó, azért is, hogy ténylegesen vegyek is valamit).

Ééés nem tettem rosszul, mert mióta ezzel alszom (úgy, mintha vízszintesben rúdtáncolnék), nem fáj a fenekem,oldalam, vszeg mert így nem oda nehezedik az összes súly. Előtte próbálkoztam sima párnával, azzal nem volt jó.
Egyetlen baja, hogy mivel hatalmas, mindig félek, hogy szegény Pét lelököm vele, és fellázad - mint abban a béna Jennifer Lopezes terheses filmben - , de már kezdem megszokni:)


Csak hogy illusztráljam, milyen dinka is tudok lenni mostanság:
tegnap császkáltam kicsit, és gondoltam, meglepem magam egy piros körömlakkal. Már van egy, de egy sötétebb, bordós, vagy egy világosabb narancsra gondoltam, mert csak. Erre nem sikerült vennem egy dettó ugyanolyat, mint ami van? Kár, hogy szar idő volt, és nem papucsban voltam, különben tudtam volna csekkolni a lábamon, a cipő, zokni lehúzást a Müller közepén kicsit erősnek éreztem, pláne, hogy nem vagyok már olyan fürge. Amúgy nemtom, meddig tudok még lábujj körmöt festeni, már most se megy olyan tutin, de azért próbálkozom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése