2013. május 7., kedd

Nátha, vagy mifene - 24. hét betöltve

Úgy repül az idő! Pé minden nap elmondja, hogy hú, már mekkora a hasam, és milyen várandósnak nézek ki:)
Egyébként megnyugtat a tény, hogy az ilyen korú babák már jó eséllyel életben tarthatók koraszülés esetén.
Közben sikerült takonykórosnak lennem, ami kicsit legyengít, és nyügissé tesz, úgyhogy a mára tervezett 2.trimeszteri teljes vérkép+toxo+cmv+cukorterhelés vérvételt elnapoltam holnapra. Pénteken megérkezett az új gardrób, amit annyira vártam:) úgyhogy jó sokat pakoltam, sok por került elő, amitől én alapból tüsszögök, nemtom, hogy csak az vágta-e tönkre a nyálkahártyám, és/vagy náthás is lettem, fene se tudja...

Közben meg még egy óriás változás áll be az életünkbe: Pé munkahelyet vált! Szóval, most már elmondhatjuk, hogy az idei évben aztán minden tekintetben megváltozik az életünk, szerencsére pozitív irányba. Azért kicsit félek, hogy az új meló miatt majd többet fog dolgozni és nem itthon lenni....de egyelőre megpróbálok annak örülni, hogy így vszeg jövő héten mégsem kell Cannes-ba mennie 4 napra, amit úgy utáltam...a többit meg majd meglátjuk. Azt tudom, hogy neki ez most nagyon jó, mert a régi melóhelyén eléggé megcsömörlött a helyzet, és a cég hosszú távú jövője is elég bizonytalan. Az új hely egy nagyon fejlődő, emelkedőben lévő vállalkozás (a mobil alkalmazások csak úgy szárnyalnak), csak a itt meg a rövid táv egy kicsit rizikós, mert ugye próbaidő alatt bármikor elküldhető, ha mégsem oké...de hát ez minden helyen így van, és ha váltani akar, velejár. Reméljük, nem lesz ilyen gond, mer most nagyon nem hiányozna..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése