2013. május 28., kedd

Baktérium a vizeletben - 27. hét betöltve

Tegnap hívott Surányi, hogy előkerültek az elkóborolt leleteim (2. trimeszteri teljes vérkép-vizelet+cukorterhelés), és mondta, hogy a cukrom jó :O, viszont a vizeletemben találtak vmi baktériumot...csütörtökön megyek vissza (mer addig Gunarason vagyok, erről később) újabb mintát adni, meg pontosabb infóért...Elsőre kicsit megijedtem, mi a fene ez, de aztán rákerestem, és azt találtam, hogy ez elvileg nem olyan nagy para, igen gyakori dolog, főleg terhesen, és bármitől lehet. Nekem sose volt korábban semmilyen ilyen "felfázós" meg hasonló bajom, tudom, hogy vannak, akik rendszeresen meg vannak áldva ilyesmivel, lehet, hogy ha én is így lennék, csak legyintettem volna elsőre is.

Ha többet tud erről vki, nyugodtan kommenteljen!

2 megjegyzés:

  1. A mi dokink vizelettenyésztést javasolna, abból kiderül hogy a baci mire érzékeny, azt a gyógyszert kapnád, hogy ne szálljon feljebb a fertőzés.De remélem azóta megoldódott ez a gondod!
    h

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja, ma kaptam erre a célra üvegcsét, úgyhogy ez lesz.

      Törlés