2013. május 19., vasárnap

3. trimeszter előszele

Csütörtökön voltam kontrollon Surányinál, minden a lehető legnagyobb rendben:) 804gr a becsült súlya már, a feje már akkora hogy el is foglalta az egész látóteret, mikor az elején odarakta "azt a leolvasó kütyüt":) Sajna, a vhova elkeverték a leleteimet a kórházban, úgyhogy csak a Toxoplasma-CMV volt meg nála (továbbra is negatív), a többit kedden előkeríti a kórházban....pedig a cukor izgat nagyon...

Mindig mindenhol írják, hogy jajj, hát a 2. trimeszter a legcsodálatosabb, mer akkor nincs semmi kellemetlen tünet, de majd a 3-ban, na aztán akkor majd megint de nyűg lesz, jajj. No, hát, asszem, elkezdődött nálam a sehogy se kényelmes aludni korszak. Mivel hason alvós vagyok egyébként, így is kicsit rossz, hogy most nem tudok,  na de most már arra is odafigyelek, hogy háton se feküdjek, mert erről elég meggyőző és ésszerű orvosi véleményeket találtam a neten (nem csak brit kutatók kísérleti statisztikáit...), hogy ha háton fekvéskor a méh-meg benne a gyerek-, nyomja a nagy vérereket, így a benne lévő oxigén se tud olyan jól eljutni a porontyhoz, és az nem túl jó. Ezért maradt a bal vagy a jobb oldal (egyes megfigyelések szerint a jobb sem az igazi, na de ezt már igazán túlzásnak és ésszerűen nem megalapozottnak tartom). Most felemlegetem a csigolyatörésem időszakát, amikor szintén nem volt egyszerű aludni, és hason se lehetett; akkor mondogattam midig, hogy nem baj, legalább felkészít, milyen lesz várandósan aludni..:) Na, de egyébként nem is csak a lecsökkent pozíció opciók a gondok igazából, hanem, hogy már 2. éjszaka azt érzem, hogy fáj az az oldalam (=combom felső része, fenekem oldala kb.) egy idő után, amin fekszem). Hát ez van.

A másik a székrekedés-aranyér kombó..(mondjuk ez már pár hete van). Hát én akárhogy eszem a rostokat, meg iszom sokat, pont hogy ha olyat eszem, ami inkább csúnyagonosz szénhidrátból áll, attól lesz némi hasmenésem...de sajna az aranyér akkor is ott van, igaz, nem fáj, meg viszket, mint amit elvileg tehetne, csak zavaró esztétikailag...:S (És ezt most nem úgy kell érteni, hogy külső szemmel is látszik, hálisten, azért ott nagyon nem tartunk).

Ma ráálltam a mérlegre, és 79,2 mutatott:S. Olyan 70-71-el indultam, ami lényegében a 16.hétig maradt is, ezt azóta sikerült. Azon parázok, hogy ha ez ilyen ütemben marad, mi lesz a végén? Még van vissza 14.hét, ha csak 1 kilót híznék 2 hetente, az akkor is plusz 7 kiló...Pedig nem akartam 80 fölé menni. Az a baj, hogy tisztában vagyok vele, hogy önmérsékletem az mostanság nagyon nincsen:( Bár már többen megjegyezték maguktól, hogy milyen jó, hogy nem híztam, csak a hasam...na de mi van, ha csak most látszik még úgy...(Tudom, menjek a sunyiba az állandó súlyparám miatt, de hát ez örökre lesz)

1 megjegyzés:

  1. Nálam egy idő után lelassult a súlynövekedés, főleg az elején és a második trimeszterben híztam. De persze, hogy aggasztja az embert, bár engem mindenki azzal biztat, hogy szülés után majd "leolvadnak" a kilók. Hát, majd meglátjuk! :)

    VálaszTörlés