2013. március 2., szombat

Kontroll

Nem is tudom, mér nem írtam már tegnap, hiszen már itthon voltam egész nap (elhagytam az utálatos munkahelyet, jeee), mondjuk volt tennivalóm, szerencsére még van is, remélem, ez így marad a következő fél évben is.

Szal, csütörtökön voltunk Surányinál kontrollon, minden rendben van a kis poronttyal:) Durva volt látni, hogy nő, míg 2 héttel ezelőtt a nagy feketeség (=méh, benne a magzatvízzel) jobb oldalát foglalta el, most már kitöltötte az egészet:) (Képet sajnos most nem kaptam Motyogi uraságtól, és nekem sem jutott eszembe.)
Gondolom, ezért is van, hogy most kezdem el igazán érezni, hogy elkezdett nőni a hasam. Mivel a hasamra, sajnos, jó korán masszív zsírpárna került, amit az évek során sosem tudtam eltüntetni, hiába fogytam 20 kilókat, ezért nehezen tudom megállapítani, hogy mi a zsír, és mi a gyerek:) De a napokban észrevettem, hogy ha hanyatt fekszem, akkor már nem terül szét a hájacska (=eddig mindig egyedül ebben a pozícióban volt lapos a hasam:) ), hanem kidudorodik.
Következő teendő: 13-án esedékes az AFP+Hepatitis B, és mivel Surci jelezte, hogy a házidoki sikeresen kihagyta az ellenanyag+szifilisz nézést a múltkori vérvételből (amit én nyilván nem tudtam), azt is, meg végre a Toxoplazma+CMV-t is le tudom egyszerre, és ezúttal mindet a Flórban intézem, flottabbul megy.
Ja, és gondoltam, előkészítem a táppénz témát a következő alkalomra, óriási monológot gyakoroltam be a fejemben, de nem volt rá szükség, mert magától hozta fel a témát, kvázi megkérdezte, akarok-e menni. Úgyhogy ha ilyen lazán kezeli, biztos azért van, mert az OEP is...
Ja, és még mindig 3 nappal idősebbnek (14hét+5nap) taksálta, mint a matematikai számításaim:) De nyilván ez elenyésző különbség:)

Az immáron ex-melóhelyemen még az utolsó nap okoztak nekem egy kis feszkót...a Projektirodán belül számítottam rá, hogy lesz még ilyen kis kétszínű búcsú beszéd, hogy jajj,de milyen jó csapat voltunk, és milyen jól működött minden (biztos, ugyanabban a csapatban voltunk???), és mindenki köszön mindent (én nyilván nem mondtam ilyet, meg semmit), na de arra nem, hogy vezetőség szinten összehoznak nekünk egy kis "bájos pogácsázós, pezsgős koccintós "mulatságot", mindezt 2-kor, amikor én már rég mehettem volna a píííbe. Na, hát az életem legrosszabb élménye volt, ott a körben állni, és hallgatni többek között a főigazgató szájából, hogy jajj, de milyen jó volt, és reméli, még dolgozhatunk együtt (!!!!!!!!), meg a sok kamuságot a többiek szájából, és mindez után koccintani....na, hát ott legszívesebb sírtam és kiabáltam volna, pokoli percek voltak...na, de túl vagyok rajta, - és azon kívül, hogy a csak tegnap megkapott kilépő papírjaimon rendre születési névnek is beírták a mostani nevem, ezért várom, hogy fogják ezt nekem mihamarabb kijavítani - több szál nem fűz végre ahhoz a helyhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése