2013. február 27., szerda

Egyre "nagyobb lány" vagyok

Már van számlatömböm és könyvelőm is! Csak munka nincs...persze indítottam az ilyen szempontból potenciális ismerőseim körében kampányt, és érkezett vissza 1-2 bizakodóbb lehetőség, de semmi konkrét nincs.
Közben a melóhelyemen egyre több emberről hallom, hogy így-úgy maradnak tovább...most már no comment...nekem már csak 1 nap, és azt is lényegében a kilépés intézésével leszek hajlandó tölteni:)

Holnap megyünk Surányihoz kontrollra, most hogy megint kaptam egy igazságtalan rossz hírt Heniről:(, kicsit elszomorodtam, és egyben elkezdtem aggódni, hogy ugye holnap minden rendben találtatik majd.

Amúgy fura, hogy változnak az étkezési szokások, mert a várandósság előtt amennyire csoki imádó voltam, most annyira nem vágyom rá..a másik meg a szárnyas hús: korábban szinte csak azt ettünk, most meg viszont nincs gusztusom azt venni, csinálni, inkább a sertés...A súlyomat konkrétan december óta tartom, talán 1,2 dekával több vagyok egy hete.

2 megjegyzés:

  1. Minden szuper lesz nálad Ré, ne aggódj, ne vetítsd ki magadra az engem teljesen más, még korai fázisban ért példámat. Tuti minden rendben lesz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihetetlenül édi vagy, hogy jelen helyzetben is engem nyugtatgatsz...gondolok Rád, hogy minden rendben menjen ma

      Törlés