2013. március 11., hétfő

Nadrágok elpakolva... - 16. hét betöltve

  1. Az elmúlt 1 hét alatt hirtelen úgy megnőtt a hasam, hogy el is pakoltam az összes eddigi gatyámat...Szerencsére a múlt héten a 'babás ismerősök meglátogatása road show' (jelen állapotomban már sokkal boldogságosabb látogatni őket) első állomásán kaptam kölcsönbe újabb 2 nadrágot, úgyhogy kezd nadrág túltengésem lenni:)
  2. A babaruha vásárlás mustrában megnéztem az árakat egy darabáras Hádában is meg egy kilósban is (persze 1-2 db-nak nem bírtam ellenállni). Hát, a darabáras nem sokkal olcsóbb, mint a Tesco, legalábbis a kombidresszek terén, a rugdalózó, meg a drágább cuccok inkább, viszont a kilós az baromi megéri, főleg  mütyűr cuccoknál: míg a Tescoban egy zokni vagy cipőcske 700-800Ft/db, addig itt kb. 50-100Ft-ra jön ki. De persze még mindig azon vagyok, hogy kölcsöncuccokból meg tudjuk oldani a nagyját, talán így végre belefér, hogy a nálam idősebb, széteső ruhásszekrényeinket is lecseréljük...majd meglátjuk.
  3. Már megcsináltam a lakás átrendezés alaprajzát is (Mindenkinek tudom ajánlani a Sweet Home 3D ingyenes, magyar lakberendező programot)
  4. Most kaptam egy kis melót még a rendezvényes ex-főnimtől, írok egy ajánlatot egy dolgozói eventre, kicsit fura, így 3 év elteltével, pláne, hogy közben elég sokat fejlődött a rendezvénytechnikai is, ugyebár, amiről én jól lemaradtam :S
  5. Ja, és közben megvolt az első szülinapom is "anyásan":), úgyhogy immáron 28 éves kismama vagyok.
  6. Holnap megyek vérvételre (AFP, meg a többi elmaradt), múlt héten voltam a védőnőnél a havi látogatáson, nem volt semmi extra, úgyhogy ezután majd a következő kontroll 25-én lesz Surányinál...jó lenne akkor már végre látni (vagy legalább az 5-ei genetikai UH-n), hogy tuti csajszi lesz-e...

4 megjegyzés:

  1. Utólag boldog szülinapot! Te milyen fiatal vagy! :))) Ha majd használt bébiholmik érdekelnek, akkor figyelmedbe ajánlom a Mom2Mom Sale magyar, bár angol nyelven anyukák egymás között hirdető oldalát: https://www.facebook.com/groups/149367378484055/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) (Hát, hogy fiatal vagyok-e, az csak viszonyítás kérdése...)
      Köszi a tippet, megnézem!

      Törlés
  2. Boldog születésnapot ! (utólag is :D ) S tényleg fiatalka vagy! :)))

    VálaszTörlés