2013. március 25., hétfő

Zorka

Ma voltam kontrollon, farfekvésben volt, de Surányi "kijátszotta", és hüvelyi ultrahanggal megnéztünk, és jelentem, most már biztos, hogy puncis:) Úgyhogy beteljesült az inszemkor kapott "égi jel":)
 Jajj, már annyira babaformája van, és olyan nagy! Persze képet elfelejtettem megin kérni, pedig Pé nem jött velem...:S sebaj, 5-én a 4D ultrahnagon aztán kapunk majd anyagot rendesen.

Egyébként minden rendben találtatott, az AFP és ellenanyag is, ami meglepett, hogy az derült ki, hogy még nem estem át Toxoplasmózison meg a CMV-n (pedig aztán nem éltem sosem burokban), remélem, nem a terhesség alatt fogok...Surányi azt mondta, hogy nem egy állatorvos páciensénél is volt már ez, szal nem kell meglepődni.

A héten megyek cukorterhelésre, kíváncsi leszek, hogy gyógyszer nélkül, és az utóbbi hetek rosszalkodásai mellett milyen eredményt produkálok majd.

2 megjegyzés:

  1. Én is macskák, Görények mellett élek; én sem estem át rajta :) nyugi ha eddig nem, most sem fogsz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jójó, csak olyan biztos voltam benne, hogy óó, az már biztos megvolt, hogy meglepett az eredmény:)

      Törlés