2013. március 14., csütörtök

Beindult a nagymama...:)

  1. Tegnap gyanútlanul mentem át anyuékhoz. azt tudtam, hogy pár évvel korábbról van nála elrakva egy kevés babacucc, de aztán tegnap szembesültem vele, hogy az én édes anyukám, az elmúlt hetekben zugvásárolt...és konkrétan 2 ikeás vászontáskányi cuccal tértem haza...szal ruhát már nem nagyon kell venni a kis Porontynak a következő 3 évre, ami persze jó, és örülök neki, de még gyorsan finoman leállítottam, hogy jó, nem baj, ha vesz cuccokat, de inkább most már olyat vegyen, amire valóban szükség van, ne egy húszezredik kombidresszt vagy kispólót (utóbbiról amúgy is azt gondoltam, hogy 1 év alatti gyerekre nem praktikus ruhadarab...). Szal kész:)
  2. Végre találtam egy nem már kisgyerekes, hanem éppen várandós ismerőst! Ráadásul egy általános iskolai osztálytársam személyében, akivel ezelőtt évek óta nem beszéltünk, tök vicces meg jó így megosztani egymással a friss dolgokat. Mert a kisgyerekesek már inkább a kint lévő poronttyal foglalkoznak, érthető módon:).
  3. Most jut eszembe, hogy milyen érdekes tényleg, hogy az első 12 hétben mg magával a terhességgel voltam elfoglalva, hogy mi történik, mi fog még, és most meg már ez átcsapott abba, hogy azzal foglalkozom, hogy mi lez a szülés után...Ranschburg bácsinak ebben is igaza volt (lásd Szülők könyve - nagyon jó, de iszonyat tömény könyv)
  4. Egyelőre még nagyon jól elvagyok, mondhatni elég elfoglalt vagyok, van egy csomó tennivaló, úgyhogy lényegében külön örülök, hogy megszűnt a melóm:) És egyelőre úgy tűnik, anyagilag is jól sakkozom, úgyhogy jobban megleszünk, mint reméltem.

2 megjegyzés:

  1. Addig nincs gond, amíg az ízlése megfelelő. Nekem az én nagymamám volt ilyen... Gondolhatod, milyen ruhákat vásárolt! Hogy mondjam meg neki, hogy jó dolgokkal lep meg, de az ízlésvilága nem az enyém? Tuti, hogy megbántódna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, szerencsére általában minden babaruha cuki, úgyhogy nagyon nem tudott mellényúlni. És annyit vett, hogy párat nyugodtan kiszelektálhatok, úgyse veszi észre:)

      Törlés