2013. március 19., kedd

Biztos? - 17. hét betöltve

"Maga biztos csak a 18. hétben van? Mutassa csak? Húzza félre a sálját? De hát ez nagyon nagy, nem 'Gizi'? (=asszisztens)" Mondta nekem tegnap a bőrgyógyásznő:) Én meg röhögtem, hogy hát, ez mindenkinél máshogy van, nekem meg alapból volt 'némi' háj a hasamon..:S:)
Amúgy furcsa is így lenni, mert míg korábban az akkor még csak hájas hasamat midig takargatni igyekeztem, és próbáltam ennek megfelelően előnyösen öltözni, addig most meg már ugyebár nem parázom, ha a ruha kiemeli a hasam (a terhesnadrágok kifejezetten ezt csinálják). Amúgy a ruha nagyon sokat számít, így van, amiben kisebbnek látom, van, amiben nagyobbnak.
Szal tény, hogy most már úton-útfélen leterheseznek bátran, már ha nincs rajtam télikabát (kedves időjárás manipulátor, reméljük, már jövő héten amúgy is elpakolhatom, végre..). kicsit fura, de jó:)

Ja, amúgy most már azt várom nagyon, hogy érezzem a mozgását, szoktam is megfigyelni, de még semmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése