2013. március 27., szerda

Táppénz, kismamatorna, hízás - 18. hét betöltve

  1. No, tegnap óta táppénzen vagyok. Szerencsére könnyű menet volt, a háziorvos sem kérdezett semmit, úgy látszik, ez tényleg gyakori eset, nem csinálnak belőle ügyet. Amúgy kérdeztem, a házidokit, hogy mennyire szokták ellenőrizni a táppénzeseket, erre azt mondta, hogy csak ha a munkáltató kéri, ami nálam ugye nem játszik. Bár nagyon kedves a néni, de azért már ismerem annyira, hogy nem feltétlen kell adni a véleményére, vszeg nem kap tiszta képet arról, hogy ha ellenőrzés van, azt mi alapján indítják.
  2. Voltam tegnap először kismamatornán, hát el vagyok tunyulva, mer ma van kis izomlázam, pedig nem volt egy nagyon megerőltető cucc :S Vettem bérletet, úgyhogy el fogok járni hetente 1x, egy alkalom 90perc. Nem a legolcsóbb, de nem is a legdrágább, mert 14 000 Ft a 10 alkalmas délelőttös bérlet. Megéri az árát, mert cserébe mozgok (mostanság az itthoni szobabiciklizést elrenitenskedem...), különösen jót tesz a gerincemnek (ami a másfél évvel ezelőtti csigolyatörésem miatt nagyon nem árt), szép, kulturált a környezet, és egyébként megismerkedhetek más környékbeli kismamákkal is.
  3. És hát szépen elkezdett nőni a súlyom is, ami elég ambivalens érzés, pláne nekem. egész életemben az volt, hogy ha nő a súlyom, az rossz, úgyhogy elég nehéz most mondogatni magamnak, hogy ez most normális, de közben meg ott van bennem a félsz is, hogy de maradjon a normális mértékben, meg hogy ugye nem a tegnap megevett két szelet torta miatt vagy a a fagyi vagy a pizza miatt van?! Mert sajna, mostanság ilyeneket ettem :S Péntekre tervezem a cukorterhelést, addig igyekszem visszafogni magam, de nagyon várom az eredményét....olyan jó lenne ha kiderülne, hogy hóó, hát már nincs is IR-em! De tudom, ennek szinte semmi esélye.
  4. Még mindig nem érzem Zorka mozgását, kicsit türelmetlen vagyok :S

3 megjegyzés:

  1. várandósság azoknál is egy inzulinrezisztens állapot, akiknél a nem állt fenn korábban kimutatható IR. A lepényi hormon az inzulin ellen dolgozik, ezért alakul ki gyakrabban GDM azoknál, akik már ir-rel indulnak. Nekem az első babánál a 180 gr diéta teljesen tartható volt, és bevált, 13kg híztam, fél évvel szülés után a szülés előtti súlyomnál voltam, jelenleg a 14. hétben vagyok, és nem híztam a diéta mellett. Metet nem szedek, nem is szedtem. Mozogni minden nap mozgok )kismamatorna dvd, jóga) Én nagyon nem akartam sem elhízni sem inzulinra szorulni. Cukormérőd van? Szoktad nézegetni a cukorszinted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, azért írtam, hogy szinte semmi esély a normális eredményre...
      Cukormérőm nincs, nem szoktam nézni, mert nekem eddig a cukorterheléseken, éhomi cukornézéseken a glükóz szintem mindig jó volt, a 60 és 120 perces inzulin értékek voltak rosszak.

      Törlés
  2. Még egy hónap, s érezni fogod a kis buborékokat a hasadban. :)

    VálaszTörlés