2012. december 21., péntek

teszt 7.0 + örömkontroll :-)) - 2.széria/13. rész

A mai szokásos:) teszt annál kevésbé volt szokásos, már szinte ugyanolyan, mint a kontroll csík:

Úgyhogy utána szépen mentem is ma a BMC-be, ahogy azt inszem után a fejembe vésték. Sok újat nem tudtam meg, tökre az történt, amire számítottam, de mindent megért az, hogy Szűcs hatalmas mosollyal gratulált:)))) Komolyan, utána remegő lábakkal baktattam lefele a villamoshoz:)
Szóval ez történt pontosan:
Recepción mondtam, hogy ma (is) teszteltem pozitívat, erre mondták, hogy oké, akkor mehetek fel a váróba. (Előttem pont egy nagy dömping volt a lombik utáni reggeli HCG-s vérvételesekből, sajna, amennyire kihallottam a rendelőből, nem sok siker volt...) Legnagyobb bánatomra az inszem társaim sem voltak ott, remélem, csak korábban mentek, és elkerültük egymást. Aztán bementem, jött a felejthetetlen gratulálás:), Szűcs adott még fehér francia drazsé receptet (=Utrogestan), hogy ugyanúgy toljam tovább, és menjek vissza január 4-én UH-ra, és ha minden jól megy, akkor hallunk szívhangot, és akkor az az utolsó vizit náluk. Még megjegyezte, hogy ha neadjaazég bármi gond lenne az ünnepek alatt, a területileg illetékes kórházba menjek. Még bátortalanul odaadtam a sütiket, amit sütöttem ajiba (a mai napig nem vagyok meggyőződve, hogy örülnek neki,és nem inkább pénzt látnának szívesen-lásd Jóbarátok nemtomhanyadikévad karácsonyis része), aztán jöttem is.
Ja, amire nem számítottam: mielőtt behívtak, beült egy "biológus" (a kint várakozótól tudtam meg utólag, hogy ő az), és ő is ott volt bent végig. Aszittem, hogy inszemnél ők nincsenek bent, eddig se jelentek meg valójukban előttem sohasem...Utánam hívtak be még egy párt, akik már nagyon morcosak voltak, hogy mióta ott vannak, és nekik is örömhírt mondtak a reggeli vérvétel alapján, úgyhogy ebből azt raktam össze, hogy az örömhíreseket hagyták utoljára (ami akkor sajna a mai lombikos adagból csak 1 volt+én), és náluk bent van a biológus is. Tehát lombikosok már a behívás előtt tudnak következtetni az eredményre...Ezt csak azért írom le, hogy hátha valakinek a későbbiekben hasznos infó lesz.

Szóval várandós vagyok:), csak maradjon is így 9 hónapig:)

Ja, és várakozási megfigyeléseim:
Fél11-kor értem oda, 11:45 körül végeztem. A földszinten egyébként jó, ha 2 embert láttam, csak Szűcsnél volt ez az "adag", de azokat is pont akkor kezdték el behívni , mikor odaértem (ésténylegúgyhívjákhogyHilda nővér pont akkor vitte fel a kartonjainkat), azért torlódtak fel.


3 megjegyzés: