2012. december 16., vasárnap

teszt 2.0 - 2.széria/8. rész

Na, hát ma sem jött össze a koncentrált pisiből teszt, mivel azt kb. hajnali 5 körül félálomban ejtettem meg, úgyhogy maradt a tényleges ébredés utáni.
Amúgy vicces volt, amikor alvás közben éreztem, hogy ki kéne mennem pisilni, mondogattam magamnak, hogy ebből tesztet kéne csinálni, jó, de még nem vagyok ébren, akkor tartogatom, amíg fel nem ébredek tényleg. Aztán miután azt álmodtam, hogy pisilek, jobbnak láttam mégis kimenni...de wc-n félálomban is még az járt az agyamban, hogy jó, de nem engedem ki mindet, hogy maradjon későbbre, a tesztre:)
Na, szal ma is csutka ugyanolyan lett, mint tegnap, Pé szerint is, aki két horkantás között ránézett.
Mivel megfordult a fejemben, hogy lehet, hogy ez a teszt alapból ilyen (most használtam először), megcsináltam vízzel is kíváncsiságból, na azzal tökfehér lett. Úgyhogy valami HCG dolgozik bennem, de még nem merem elbízni magam, mert ez még lehet akármi. Elvégre nem véletlen szabták ki a 21-ét eredményhirdetésnek.
Ja, amúgy vicces, mert ugye 21-ére riogatnak a világvégével...no hát az biztos, hogy meghatározó lesz az a nap nekünk mindenképp, de remélem, hogy pozitív értelemben...

Ja, és eddig nem írtam, de kb. 2 napja volt egy enyhe szurkálásom, ami lehet akár premenstruációs is, vagy beágyazódásós, mint tudjuk.

Az biztos, hogy ebben a ciklusban már voltak olyan hétköznapi tüneteim (ovulációnál és a luteális fázisban is), amik korábban a büdös életben soha. tehát pl. most biztos vagyok benne, életemben először, hogy volt peteérésem.

Most kicsit lassítok, és majd csak 2 nap múlva csinálok újra tesztet...asszem...végülis még van vagy 6....és én amúgy is szeretek kísérletezni, meg megfigyelni...:)

1 megjegyzés: