2012. december 4., kedd

2. Inszemináció - 2.széria/6. rész

No, megtörtént a 2. inszem is, ami teljesen más hangulatban, körülmények között telt mint az első.
Már akkor sejtettem, hogy most sok másik beavatkozás lesz, mikor a Zuram 8-ra ment, és 9 után végzett...Azért csak odamentem 10-re jókislány lévén (mivel azt mondták), ezt követően 12-ig ott ültem a recepció előtt a váróban (fél szemmel benéztem az 1-es kórterembe, tele volt, utólag is az jött le, hogy sokan voltak) Aztán a váróban maradt még 2 másik sorstárssal együtt szóltak nekünk, felmentünk az 1. emeleti kórterembe a kicsit posztapokaliptikusan üres folyóson (a valamikori reumatológia vagy minek a hűlt helye), na és így rögtön "egymásra találtunk így 3an" ettől fogva kvázi együtt csináltuk végig az egészet végigtraccsolva, mint valami teadélután:) Átöltöztünk ,aztán már mennünk is kellett le a műtőbe, és szépen egymás után megvolt az "eset". Szokásos negyed óra fekvés, aztán rendelőbe zárójelentésért át, mivel csak mi voltunk már ott, rögtön megkaptuk (gondolom, bentről Szűcs meghallott minket:), és jött is ki a vizsgálóból, hogy jöhetünk).
Szokás szerint ma még együttlétet javasolt, holnaptól 3x1 Utrogestan hüvelykapszula, 21-én pozitív teszt esetén vissza kontrollra.
Mondtam neki meg az asszisztensének, hogy ha neadjaazég az ünnepek előtt nem találkoznánk már, kellemes ünnepeket, erre végre! megejtettek egy mosolyt:)

Szal, összességében az egész sokkal jobban telt, olyan rutinosan mentem már, már nem volt az a fennköltsége, vagy túlparázása, vagy micsodája az egésznek, és külön jó volt, hogy voltak sorstársak, és nem egyedül kuksoltam. Az egyik lánynak az első volt, rajta még éreztem azt az izgatottságot. A másiknak már van egy kislánya, akinek a neve, Zorka, nagggyon durva! (a mi lányunkat is így fogják hívni), és ő 2. inszemre sikerült! Remélem, ez szerencsét hoz. Ja, és mindketten velem egyidősek voltak, úgyhogy végre, nem éreztem magam fiatalnak se. Ja, és ez a Zorka mama olyan hihhetetlen lazasággal kezeli az egész ügyet, hogy megfogadtam, én is visszaveszek most, és nem fogok annyira ráparázni az egészre. Mert tudom, az utóbbi időben kicsit elvetettem a sulykot, amit sajnos Eszter hozzászólása indított meg (bocs, ez így van, de ne értsd félre, nem a te hibád).

Úgyhogy most a karácsonyi készülődésnek szentelem magam, pláne, hogy betegállományba kértem magam, és idén már nem dolgozom:) Aprópó, betegállomány: a kakit ma tortára az kente, hogy 2 órát ültem a háziorvosnál, mire sorra kerültem (hehe, sor, az nincs is, mert ezért-azért vagy 20 rutinos intézte el az ügyét előttem....) közölte velem a nővérke, hogy hát mér nem szóltam, nem kellett volna várnom....pff...

Ja igen, és a mocskos anyagiak: ez menet 87 770 Ft-ba került (najó, valójában 70 071Ft-ba, mert "fű alatt" meg tudtam venni párat:)...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése