2012. december 9., vasárnap

Ördög Nóri

A Fókuszt kifejezetten nevetséges műsornak tartom, de ezt a videót én is megkönnyeztem kivételesen...örülök, hogy összejött nekik, pláne, hogy bár én személyesen nem ismerem Nórit, de azoktól, akik ismerik, csak pozitívat hallottam róla.
Azért meg külön riszpekt, hogy beszélt róla, mert kell, hogy az emberek, akik (szerencséjükre) ezeket a dolgokat nem tapasztalják, azért kicsit képbe kerüljenek ezzel kapcsolatban is.
Nem is emlékszem, hogy milyen más ismert személy hozott ilyet nyilvánosságra korábban.


2 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy ezért olvasom én a lombikos blogokat, mert egyszerűen felnézek rátok, azokra a nőkre, és férfiakra akik képesek ennyit küzdeni egy gyerekért. (Nem mintha én nem tettem volna szintén ezt, ha így alakult volna)Én amúgy sosem néztem "furcsán" az ilyen szülőkre és gyerekekre, de tény, hogy sokan így vannak ezzel. Bevallom a párom is sokszor tett megjegyzéseket(nem feltétlenül rosszat) a lombikos dolgokra, de aztán elmeséltem neki amiket olvasok itt a blogokban, aztán megkérdeztem tőle, hogy ő végigcsinálta volna ezeket a dolgokat akkor, ha nem sikerült volna teherbe esnem, nagyon meglepődtem, de azt mondta, hogy természetesen igen, a végeredmény a fontos. Pedig ő olyan ember, aki orvoshoz sohasem megy max. ha alkalmassági vizsga kell vmihez. Ez egyébként egy nagy visszaigazolás lehet mindenkinek, aki ezt csinálja, hogy mennyire szeretheti a párja. Bár tudom, hogy ez mindenkinek nagyon megpróbáltatásokat jelent, de kívánom,hogy mindenkinek sikerüljön és valóra váljon az álma.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez utóbbiban különösen igazad van...mindig elszomorodom, amikor azt hallom, hogy valakiknél a "férfioldal" hisztizik pl. egy spermiogramm miatt...én szerencsés vagyok, Pé zokszó nélkül csinál meg mindent, amit kell neki, sőt, ő tartja bennem a lelket. egyébként nem véletlen, hogy sokan benne vannak a programban, és akkor mennek szét. Ez egy nagy próbája a kapcsolatoknak.
      Egyébként pont ez tetszik, hogy látszik, hogy az Ördög-Nánási páros is egy biztos kapcsolat, "Palkó":) úgy áll a dolgokhoz, ahogy azt a nagykönyvben megírták.

      Törlés