2012. december 15., szombat

teszt 1.0 - 2.széria/7. rész

Na, miután Pével megállapodtunk, hogy csak vasárnap tesztelek, ma csak rábeszéltem, hogy csináljunk már egyet (nem első pisiből, mert mire ő felkelt, és rábeszélhettem, már voltam párszor:) ).
És egy nagyon halvány vonalat látni vélünk rajta mindketten. Eddig mindig csutka negatívokat láttam, de ez most tényleg kicsit halovány.
Egyelőre ez annyira elég, hogy még fenntartsa a reményt, de azért ennyiből még nem gondolom, hogy tuti siker...holnap reggel első pisiből újra megnézzük. (Van vagy 10 tesztem:) ) Még csak DPO 11 van.

Itt egy nem túl jó kép, de a valóságban egy fokkal jobban látszik:

11 megjegyzés:

  1. Atyaégatyaég! :) A második csík márpedig második csík, bármennyire halvány.
    Szerintem kizárt, hogy 13 nap után a tüszőrepesztőből bármi is maradt volna benned - HCG-ét meg más nem tud, csak egy baba.
    És 11DPO-n, nem reggeli első pisiből csoda, hogy egyáltalán bármit is láttatok... ti meg láttatok.
    A mindenedet! Hát nem megmondtam, hogy ne rohanjunk annyira előre azzal a Merional-biznisszel?! :)

    VálaszTörlés
  2. Izgi! :) Esetleg nem tudnád lefotózni és felrakni ide a tesztet? Kíváncsi lennék rá :)

    VálaszTörlés
  3. izgi .. én óvatosan reménykedek Veled.. várom a holnap reggeli eredményt :)

    VálaszTörlés
  4. Jójó, lányok, de még nem éljük bele magunkat semmibe, egyelőre ez csak fenntartja az eddigi reményt. Ápdételtem a bejegyzést egy képpel, ami nem lett olyan jó, mint a valóságban...

    VálaszTörlés
  5. A csik az csik. Ezt a sok hofeher teszt utan jol tudjuk. Gratulalok! :-)

    VálaszTörlés
  6. Hát nem azért, de én ilyent sosem láttam (az utolsóig), pedig teszteltem már eleget, és mindig nagyon akartam látni...
    Ha eléf bolond vagy hozzá, tedd be egy képszerkesztőbe, és növeld a kontrasztot - a fehér fehér marad, bármit állítgatsz rajta. Vagy simán csak várd meg a holnap reggelt... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na, ezt nem pont értettem...:S

      Törlés
    2. Nah szóval: angol fórumokról tudom, hogy a nagyon hardcore gyerekrevágyók, akik láttak már rengeteg full negatív tesztet, meg "szellemcsíkot", és kémiai terhességet meg mindent, azok ha nem biztosak a dolgukban, akkor beteszik a teszt fotóját egy fotoshopba (vagy bármilyen más képszerkesztő programba), és elkezdik erősíteni a kontraszton. Még neve is van a procedúrának: tweaking. Ha fehér az a teszt, és csak képzelődtél, vagy ha rossz helyen van a második csík, mert csak a száradás maradványa, akkor azon rögtön látszik, ahogy az is, ha tényleg ott van, csak még nem elég színes.
      De látom már túl vagy ezen, én is pont így voltam a kómás ébredésekkel, azért is lett végül délutáni a pisi - de mondjuk én jól kivártam (a hivatalos teszt-javallat előtti napig), szóval nem csoda, ha neked halvány, nagyon korán van még...

      Törlés
    3. Na jó, bevallom, a tegnapi képen kicsit kontrasztoltam (ezek szerint tweakingeltem:) ), de csak azért, hogy a valósághoz hasonlítson:)

      Törlés
  7. Volt egy hátsó szándék azzal, hogy kértem tedd fel a képet, ugyanis, ha mi a fényképen így gépen keresztül látjuk akkor a csík az tuti, hogy csík és nem "odaképzelt". Csak halkan súgom meg, hogy nekem a fiammal ilyen halovány csíkom volt :) Nagyon bízom benne, hogy nálad is minden jól alakul. Drukk, drukk, drukk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sejtettem, hogy nem a fotós készségemre vagy kíváncsi:)
      Reménykedem...az biztos, hogy ilyen még nem volt, úgyhogy mindenképp előre léptünk egyet.

      Törlés