2013. június 14., péntek

Téves riasztás

No, tegnap voltam kontrollon, megvan az ismételt vizelet vizsgálat eredménye, és nincs se baci, se gomba:) (Éreztem én, hogy a mintaadásnál történt a "baleset")
Egyébként szerencsére minden a legnagyobb unalmas rendben, csak ctrlC+ctrlV-vel másolom az új infókat a Kortörimben a növekedő számokat átírva.
A magzatvízre mondta ő is, hogy egy picit több az átlagosnál, de egyáltalán nem annyira, hogy aggódni kéne.

Illetve azt mondta, hogy most már nem nagyon kéne híznom, mer ugye a kb. 12 kg össz. a normális (én 10-nél tartok, de szerencsére az utóbbi hetekben csökkent a gyarapodás mértéke), figyeljek oda az étkezésemre...:S (Na, hát ezért parázok én állandóan a súlyomon.

Amúgy a vizsgálatkor épp koponyafekvésben volt Zozi (éreztem én előtte, hogy történt forgolódás), és rém vicces, mert megfigyeltem, hogy a kisasszony amennyire az UH-k alatt nem mocorog, valahogy utánuk délután-este mindig felpörög:) Kiváncsi leszek, mi lesz az NST-éknél..

1 megjegyzés:

  1. Milyen aranyos már, máris saját kis időbeosztása van a fontos dolgokra, mint mocorgás... :)

    VálaszTörlés