2013. június 18., kedd

magzatvíz helyett vizeletszivárgás/folyás - 30.hét betöltve

Ez kicsit naturális lesz:
Szóval az aktuális "parám" az, hogy a napokban elkezdett lenni egy ilyen jó erős folyás, amilyen nekem még sosenem volt. Rákerestem, fehér, szagtalan, így elvileg ártalmatlan, és gyakori és normális jelenség. Csak hát kicsit kellemetlen, mert olyan mennyiségű, hogy totál átáztatja a bugyim (meg a minap a vékony gatyám is, remélem, az utcán nem vette észre senki...), a betéteket meg nem bírom, mer mindig viszketek, meg kipirosodok tőle (remélem, Zozi nem örökli az érzékeny bőröm...) Na meg az elején még frászt kaptam tőle mindig, hogy na most ez mi, magzatvíz? de most már tuti biztos vagyok benne, hogy nem az. Na jó, meg asszem néha társul hozzá némi vizelet szivárgás is...:S Zozi remekül tudja rugdosni a hólyagom, amit érzek is, de úgy tűnik, ismer egy olyan pontot is titokban, ahol észrevétlen meg tudja nyitni a szelepet...

Az elmúlt 2 hétben csak fél kilót híztam, halleluja! Úgyhogy most egész pontosan 10,2kg súlygyarapodásnál tartok összesen. Surányi szerint ezt 2 kilóval kéne már csak tetézni (ez már kvázi csak Zozi súlygyarapodása), és tartok tőle, hogy lesz az 5kg is, no de sebaj, az csak nem olyan jelentős.

5 megjegyzés:

  1. De most akkor nem szivárog, ugye? Ne adj ilyen buta címeket, aggódtam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem,sztem az nem szivárog, bocsika, átírtam a kedvedért a címet:)

      Törlés
    2. Na jóvan... a vizelet meg, hát annak ki kell jönni, jöjjöncsak... :)

      Törlés
  2. Hogy bírod ezt a dög meleget?
    H

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. alap járaton nagyon jól bírom a meleget, jobban szeretem, mint a hideget, de azért jelen állapotban annyira nem élvezem, mint máskor...igazából az a megterhelő, hogy 1-2hete még 20fokkal hidegebb volt, nagy az ingadozás.

      Törlés