2013. június 11., kedd

Kismamatorna - 29.hét betöltve

Ahogy azt 12 hete írtam, elkezdtem, és azóta is rendszeresen (minden héten 1x) járok kismamatornára, ma is voltam. Tökjó, mert ahova én járok, nagyon kevesen szoktunk lenni (általában max. 3-4-en vagyunk egy órán), 1-2 olyan sorstárs van, akivel hasonló "korban" járunk, már ismerjük egymást. Jellegéből adódóan egy idő után ugyebár eltűnnek az emberek, és újak lépnek be a képbe. Namármost ma érezhető "fordulópont" állt be; hirtelen megjelent 3 új versenyző is, és azon kaptam magam, hogy én már "nagyöreg" vagyok. Nagyon vicces, és érdekes volt látni az újakat, visszagondoltam, hogy olyanok, mint én voltam 10-12 hete, nekik még kismiska az egész torna, és rádöbbentem, hogy sajna, nekem már korántsem az. De egyébként "fittmaminak" sem, aki egy nagyon vékony csajszi, a hasa is feleakkora mint nekem, pedig 2 nappal van korábbra kiíírva:) Eddig ő torna előtt edzett lent a fitness teremben, de most már ő is mondta, hogy már nem...Szóval, tornán kívül is határozottan érzem, hogy beléptem az utolsó, kicsit nyűgösebb etapba. Mert pl. a tegnap kitűzött 4 elintéznivalóból is már csak 2-őt bírtam. Még jó, hogy a lakásfelújítást úgy ütemeztem, hogy mostanra nagyjából kész legyen.
Persze nem kesergek, inkább vicces, hogy milyen változás tud beállni 1-2 hónap alatt..

Egyébként az Oxygenes tornát nagyon tudom ajánlani, az "edző", Kalló Zsuzsa irtó jó fej (már van egy kislánya, szal van tapasztalata a terhes létről), szokott órát tartani amúgy a Fáy utcaiban is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése