2013. június 4., kedd

4d UH - 28. hét betöltve

Tegnap voltunk az utsó 4D ultrahangon, szokás szerint Zozi totál "belém volt bújva", és amilyen makacs, ki sem lehetett rángatni pózolni, szal nem hiszem, hogy előadóművész lesz, mint a nagybátyja. Igazából a szonográfus néni megint nagyon szabadkozott, meg próbálkozott, hogy jobb felvételeket csináljon, de mi még mindig úgy voltunk vele, hogy főleg mivel nincs viszonyítási alapunk, nem is gondoltuk, hogy a látottnál lehet jobb is, bőven boldogok voltunk vele:)

Megállapításra került, hogy:
  • nem dagi, hanem inkább vékony hosszú baba - nahát, az én gyerekem?...:)
  • a nyaka is szép hosszú - éppenséggel egyikünknek sincs rövid nyaka
  • husi a szája -  mint az apjának
Amúgy én nem vagyok jó ilyen hasonlítás megállapításban, lehet, "rossz" anya vagyok, de én még kb. minden ilyen 'korú' gyereket ugyanolyannak látok, kövezzetek meg...de persze Zozi a legtökéletesebb:)
Ja, vicces volt: bár Pé határozottan nem jelentette ki, meg nem mondta, de nagyon éreztem/érzem rajta, hogy magához akarja hasonlítani:) Bánom is én, csak legyen szép kislány:) Míg Ő ezen pörgött utána, én inkább azon, hogy:
  1. Aszonta a szonográfus, hogy az átlagnál több a magzatvíz...De hozzátette, hogy de ne para, ez nem kóros, meg semmi, és kérdezte, hogy a cukrom rendben volt-e? Mer attól lehet. - Na hát én persze hogy utánaolvastam, és én is úgy találtam, hogy ez nem nyugtalanító, mert a magzatvíz amúgy is folyton cserélődik, és most lehet pont egy ilyen állapotban voltunk, meg ha kicsit több is, de minden más rendben, na akkor sincs semmi baj. Csak már megin ez a - számomra "kényes"-  cukor-téma az, ami előkerült, az csigázott fel...
  2. Farfekvésben van még - szonográfus szerint már megfordulhatott volna, de én azt találtam, hogy ilyenkor még a legtöbb baba így van, majd ha 8-9 hét múlva is így lesz még, akkor van gondolkozni való...
 Na és akkor a képek:




11 megjegyzés:

  1. Jú,j de szép kis szája van... szilikonos feltöltsére nem kell majd költeni az biztos... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na,ezt az egyet én is felismertem:) (szerencse, hogy nem az én pengeszájamat örökli)

      Törlés
  2. És az orra is nagyon szép ívű!
    h

    VálaszTörlés
  3. jaj be' szép! aludt éppen? olyan kis szundítósak a vonásai :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, vmi olyasmi,naná, hogy pont előtte bulizott..

      Törlés
  4. Hát ez lyány tiszta apja :)
    Timszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát már szted is? Ha ti mondjátok...nekem mindegy, kire hasonlít, de azért nem lenne rossz, ha vmiből felismerhető lenne, hogy én vagyok az anyukája:))

      Törlés
  5. Gyönyörűséges az tuti biztos! :)

    VálaszTörlés
  6. Csodálatosan szép kislàny, már most büszke lehetsz rá! :)

    VálaszTörlés