2013. június 27., csütörtök

Aktuális paráim :):S: magzatmozgás+szülés

Magzatmozgás:
Korábban (18.hét körül) az volt a bajom, hogy nem érzem a mozgását, most meg már azon aggódom, hogy nem mozog-e túl sokat, vagyis hogy nem "vergődik", mert vmi baj van? Tegnap este kb. 6-tól 9-ig szinte meg sem állt, aztán hajnalban, mikor nem bírtam visszaaludni:(, megéreztem az első hajnali mozgását is. Tudom, hülye vagyok, hiszen inkább az szól mellette, hogy a mozgás a "jólét" jele, bár azért olvastam olyat is, hogy ha intenzívebbé válik, menjünk orvoshoz, mert lehet baj van....hülye net.

Idő előtti szülés:
Elkezdtem azon parázni, hogy most már bármikor szülhetek.
Nem azon parázom, hogy baja lenne tőle, hanem azon, hogy jajj, még nincs kész a gyerekszoba, nem pakoltam össze a kórházi csomagot, még vannak dolgok, amik nincsenek készen...
Na meg azon, hogy P a héten elkezdett dolgozni az új melóhelyén, és előirányozták, hogy jövő héten vagy azutánin 1 napközbenre, vagy 1 éjszakára is Miskolcra kell mennie. Erre én elpityeredtem, hogy mi van, ha akkor jön rám a szülés, ő meg nincs itt :( Valamiért ő is, meg a szüleim is (akik még augusztus elejére simán beterveztek egy 1hetes elutazást) annyira biztosra gondolják, hogy Zozi 24-e körül fog kibújni, hogy ideges leszek tőle. Hiszen már egyáltalán nem lenne meg lepő, ha akár 4 héten korábban kijönne, sőt, akár már bármikor...Végül P-vel sikerült kiegyeznem abban, hogy ha majd lesz konkrét erről a Miskolcról, visszatérünk rá, és remélem, megértette, hogy nekem (meg neki és Zozinak is) mennyivel biztonságosabb, ha nem mászkál már el, legalább éjszakára ne (hiszen a legtöbb szülés sztem éjszaka indul meg, és ráadásul kocsi híján haza nem jön Miskolcról..) Az a baj, hogy ő alapból olyan fazon, aki az új munkahelyén nem akar ugrálni (velem ellentétben). De biztos csak megint én vagyok a paragép...

De jelentem ezekért cserébe pl. elmúlt a "jajj, szivárog a magzatvizem?" parám pl:)))

9 megjegyzés:

  1. Szerintem teljesen normális hogy sokat mozog a baba,sőőt örülj neki.. ne bújjad a netet emiatt:))
    és általában,igen éccaka születnek (nekem kb este 6kor indultak a fájások és éjjel 3:43-ra lett meg) azt mondta a dokim,h az első szülő nőknél kb 10 óra alatt zajlik le a szülés - első fájásoktól a szülésig. Persze vannak szerencsés kivételek,akiknek hamarabb lemegy és itt nem a sürgősségi dolgokra gondolok.

    beszéld meg Zozival,h mikor jöjjön (habár én is mondtam az enyémnek,de csak később jött hehe)
    a kórházi csomagot majd lassan télleg pakold össze (ha kell segítség akkor szóljál). A gyerekszoba miatt meg azé ne aggódjál,mert ha jönne hamarabb akkor Pé úgyis megcsinálná mialatt kórházban vagytok.
    úgyis csak ágy kell a picinek meg pelenka és kaja :)
    úgyhogy a hátralevő idődet töltsd azzal,h mész ide-oda és kiélvezed a várandós létet. meg persze pihizzél ha nagyon elfáradsz.

    Takarítómánia eljött már nálad? fészekrakó mániának hívják a neten :))

    Mekkora mostmár? vagy még nem voltál az utolsó uh-n?

    Timssz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondogatom mindig Zozinak, ha szóba kerül, hogy még maradjon szépen:)
      A csomagot jövő héten összerakom, mikor előkerülnek az ide oda besuvasztott cuccok, és bepakoljuk a szobáját (holnap fest"ünk", végre:) )
      Inkább ne Pé rendezze be a szobáját....:) Meg a dekorálás, és az apró molyolás marad már csak a hétvége után, azt nem is szereti/nem is jó benne, én viszont annál inkább:)
      Hát, a takarítómániát nem tudom megmondani, mert most épp a festéshez készítettem/készítem elő a terepet...de asszem ez az egész felújítósdi beleillik a képbe:)

      Törlés
  2. Jaj, én is ezen paráztam végig, ha nagyon mozog, hogy vergődik. Aztán amióta megszületett, azóta is egyfolytában rúgkapál, ma azt mondta a gyerekorvos, hogy ugye majd nagyobb lakásba vagy kertesházba költözünk, mert ennek a gyereknek iszonyú nagy a mozgásigénye, és ez így is fog maradni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Hát, nemtom, azért erre sem vennék mérget, hogy ezt már ilyenkor így ki lehet jelenteni...a lányok amúgy is nyugisabbak. Kint meg persze, hogy mozog, végre van helye:)

      Törlés
    2. Hát azt mondta a gyerekorvos, hogy a temperamentum az állandó, és ezt én is így tudom, szóval pl az, hogy valaki nyugis vagy mozgékony, az már látható csecsemőkorban is. Dehát majd pár év múlva tudok erről érdemben nyilatkozni :)

      Törlés
  3. Én mindig nagyon örülök neki, amikor mocorog, ennek ellenére szinte ugyanezeken aggódok néha én is. :) Mégis: a kórházi táskám még most sincs összepakolva, a babaszobán még mindig van dekorálnivaló, attól meg egyenesen kitör a frász, hogy M. holnap este céges buliba megy, jövő héten meg két napra külföldre. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jólvan, akkor ezek általános parák:) A külföldi út halaszthatatlan? Nem is próbáltad "lemondatni"?

      Törlés
  4. Sajnos munka, úgyhogy nem lehet lemondani. :/ De azt mondta, ha beindulna a szülés azonnal hazajön. :D

    VálaszTörlés