2013. február 14., csütörtök

úton az egyéni vállalkozás felé + fejfájás

No, beadtam a kérelmet az egyéni vállalkozóvá váláshoz. Még 26-án megyek egy konzultációra egy könyvelő céghez, de úgy néz ki, hogy ez a történet tényleg működik.
Most már csak azon izgulok, hogy:
  1. nehogy a doki ne akarjon kiírni, 
  2. aztán meg nehogy ellenőrizzen az OEP, és jogtalannak tartson...:( (eléggé rendes jogkövető állampolgár vagyok alapból, úgyhogy ez a stiklizés nem könnyű nekem:(, de nem hagytak más utat) Olvastam a neten mindenfélét arról, hogy hogy kezelik a várandós táppénzeseket....de ha van vkinek tapasztalata, megnyugtató szava ez ügyben, szívesen veszem:)


Úgy néz ki, hogy "e heti" tünetünk a fejfájás:( Pedig sosem voltam nagyon fejfájós szerencsére...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése