2013. február 6., szerda

1. trimeszteri vizsgálatok - 11.hét betöltve

  1. No, tegnap voltam a teljes vérképes vérvételen a kerületi szakrendelőben, bepróbálkoztam a Surányi által írt vizsgálati lappal, hogy lehetne-e az alapján egy úttal Toxoplasmát és CMV is nézni, de nem:( Megtudtam a nőcitől, hogy a háziorvos simán írhatna ezekre is beutalót, csak biztos nem azért nem akart, mert az pénzbe kerül neki...így már értem...e mellett kiderült, hogy kellett volna adnia spéci csövet a vizeletmintához, de nem adott, de a nőci megkegyelmezett, és adott ott helyben (pedig előtte hallottam, hogy mondja másnak, hogy kerületieknek nem adhat, mert el kell vele számolni).
  2. Szal pénteken kikirándulok a Flórba egy újabb vérvételre.
  3. Ja, és még holnap, mikor megyek vissza a a laboreredményért, megcsináltatom az EKG-t (legalábbis remélem, hogy nincs akadálya), asszem annak rögtön adják az eredményét, és akkor ezekkel visszaslattyogok a házidokihoz. És úgy döntöttem, nem várom meg a jövő hetet, a betöltött 12. hetet, beadatom holnap az influ oltást is, az a pár nap már csak nem számít...és a betegtájékoztatójában is azt írják, hogy nem a "várandósok esetében az Engedélyezést Követő Gyógyszerbiztonsági Vizsgálat szerint a Fluval P vakcina várandósság előtt vagy annak bármely szakaszában való alkalmazása nem jelent kockázatot sem az anyára, sem a magzatra." Úgyhogy most úgy ítélem meg, hogy így biztonságosabb a babunak.
  4. No meg kedden megyek fogorvosi kontrollra, mer az is kell (meg amúgy is időszerű)

Tanulság: ha a következő trimeszteri vizsgálatoknál is kér surányi vmi extra vizsgálatot, inkább akkor mindent kint fogok egyszerre, egy úttal megcsináltatni a Flórban, ott eddig nem volt gondom semmivel.

Amúgy a tüneteim mostanság enyhültek, de azt olvasom mindenfelé, hogy ez ilyenkor normális a 2.trimeszter küszöbén.

Ésés, hétfőn megyünk a kombinált teszt keretében 12. heti genetikai 3d ultrahangra!!!! Úgy várom! De most már nem félek annyira, érdekes. Lehet, hogy még..

Viszont történtek aggasztó dolgok is:
  • Ma azt álmodtam, hogy elvetéltem. Vagyis pontosabban azt, hogy elmentem WC-re és kicsit véres volt a bugyim, mint ha megjönne. És nem akartam elhinni, ezért aztán később elmentem újra és újra WC-re hogy hátha elmúlt, de nem, egyre véresebb lett. És találtam vmi apró, fél centis dolgot is, amit szerencsére nem volt már időm kielemezni, mert felébredtem. Fú,de rossz volt.
  • Heninél kiderült, hogy nem sikerült a mostani lombik se:( Pedig ez már legalább a 3 volt (most nemtom pontosan) Nem értem én ezt, hogy mér van, azt gondolnám, hogy a lombik az már tuti módszer:( És hogy még mindig nem tudják az okot...Nem igaz, hogy nem derítik már ki! (Azért ezt nem szeretem a BMC-ben, meg a többi meddőségiben)
  • Másik Heniinél, aki nem sokkal utánam ment inszemre, meg aggodalmak léptek fel, hogy lehet, mégsem jött össze...de én még nagyon drukkolok, hogy csak a béna UH-k szórakozzanak
  • Dettikénél meg nem lett jó a HSG, ezért laparra küldik, bár tudom, hogy a lombiknál nem akadály, ha ott esetleg kiderül, hogy nem átjárható vmelyik petevezető. Sebaj, arra gondolok, mint anno nálam lapar előtt, hogy így legalább szervileg is tutira bevizsgálják. És utána mehet nyugodtan a lombik végre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése