2013. február 1., péntek

influenzapara

Na, a melóhelyemen megdumáltam, hogy az influenza parára tekintettel erre a maradék 4 hétre legyen az, hogy csak hétfőn,szerdán és csütörtökön járok be, akkor is csak 3-ig, a többi nap otthonról dolgozom. El se hiszem, milyen könnyen ment, TaplóT érezte már biztos, hogy ez már sok lenne, ha nem menne bele (vagy attól félt, hogy különben elmegyek táppénzre, mert abba nem avattam bele, hogy nem mehetek el amúgy, ha azt akarom, hogy utána áprilisban elmehessek majd a Terv szerint, ami még mindig nem 100%).

Viszont tegnap a védőnőnél rákérdeztem újra, azt mondta, hogy a 12. hét után már beoltathatom magam, úgyhogy akkor megteszem, ha arra már 3-ból (1.nőgyógy,2.védőnő,3.házidoki) is áldását adja. Jajj, addig már alig van hátra:) Addig meg marad a sál a száj előtt, gyakori kézmosás és a kilincstörölgetés.

Ez a kép már annyira szörnyű, hogy jó:)


Azt írtam már, hogy 11.én megyünk a kombinált tesztre? Már csak 1 hét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése