2013. április 15., hétfő

Velem is megtörtént!:) - avagy pár szó az öltözködésről

A hír igaz: várandósan valóban látványosan megnőnek a mellek! Nem ámítás! Végre, engem is elért ez a remek változás, és a hétvégén először éreztem az egyik melltartómban, hogy jobban áll:) Najó, nekem alapból sztem minden melltartóm kosara kicsit nagyobb a kelleténél (mer 85 A-s sehol nincs, csak B-s, és nekem hiába volt mindig nagy a hasam, na, a mellem az annyira nem:S).
Na, de tökjó:) Pé mondjuk már eddig is mondogatta boldogan:), hogy nagyobbak, de én nem éreztem annyira, csak hogy mások.

Ha már öltözködés: csudiklassz, hogy végre jó idő van, és el lehet pakolni a téli cuccokat, viszont most szembesültem vele, hogy az új időjárási viszonyok és a megváltozott alak miatt meg kell "tanulnom" öltözködni erre az időre.
Tegnap a gyakorlatban kiderült, hogy amit én elméletben gondoltam eddig, na az annyira nem néz ki jól, mivel szeretnék nagyon vigyázni arra, hogy ne kövérnek nézzek ki, hanem várandósnak:)
Ennek eredményeként jött létre a szekrény előtt egy torony levetett ruha, meg egy frissen beszerzett leggins, már megin' a H&M-ből 2990-ért...:S (ezt nem találtam most a honlapjukon) - Bár sokallom ezt a pénzt egy darabka anyagért, rá kell döbbennem, sajnos, hogy ma ez már nem sok pénz; kettőnk mozijegye többe került pl...
Szal kb. az lett a konklúzióm, hogy várandósan az áll jól (legalábbis nekem), ha alulra mindenképp vmi szűket vesz az ember, és felülre akkor mehet a bő és szűk is ( persze, csak ha az ember "csajosan" akar kinézni épp). Az alul és felül is bő az házat csinál belőlem.
Öltözködési tippjeinket olvashatták:)

3 megjegyzés:

  1. A mell miatt irigykedem :)) nekem talán a 9. Hónapra lett egy kicsit nagyobb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért annyira nem kell irigykedni, nem olyan nagy a változás:) Csak az egyik melltartómon érzem:)

      Törlés
  2. lesz ettől még nagyobb is (szoptatás idején) na akkor fog igazán örülni Pé :)
    Timssz

    VálaszTörlés