2013. április 16., kedd

Már érzem minden nap - 21. hét betöltve

No, most már elmondhatom, hogy szinte minden nap érzem Zorka mozgását:), bár még nem minden pozícióban, és olyan áthatóan, de egyre inkább:) Az elején csak hanyatt fekve, de az utóbbi napokban már oldalt fekve is, és ülve is:) Pé kívülről még nem érzi, bár nekem többször tűnt úgy, hogy pedig lehet, de lehet, hogy csak érzéki csalódás, és a "benti érzettel" kötöm össze.
Ezzel együtt járva a hasam is nőtt egy jó adagot most hirtelen....na meg a súlyom is, 5 kg pluszban tartok, aminél kicsit aggódom, mert az utóbbi 1 hónapban jött föl, és időarányosan egyre több 1 hétre nézve, remélem, azért ez nem lesz így végig, mert már most tartok tőle, hogy bizony 81 fölé fogok menni (amit kitűztem, hogy nem kéne)

Tegnap voltam Surcinál kontrollon, szerencsére nem tudok beszámolni semmi extráról, minden a legnagyobb rendben:)
Viszont kiderült, hogy jól csinálták, hogy csak glükózt mértek a terhelésen, inzulint nem is kellett volna...és hát az értékeim jók, úgyhogy szigorú szénhidrát számlálós diétára nincs szükség, de azért diétázzak továbbra is (hátööö, mostanság annyira nem ment:S ). Szal én eztet mán megin nem értem, majd jól utánaolvasok, hogy mi történik egy IR-essel, ha terhes lesz, meg hogy mér nem érdekes az inzulinszint. És hát persze mivel láttam tegnap Surányin, hogy nincs a topon, meg én sem voltam a kommunikáció bajnoka, nyilván nem kértem, hogy akkor tartson most kiselőadást erről, sajna. Nem baj, majd jól utánaolvasok.
Egy kis rossz hír, doki szólt, júl. 21-aug. 11. között szabin lesz, de mondtam, hogy kitartok, úgyhogy majd akkor megbeszéljük, hogy addig ki az "ügyeletes", de azért nagyon remélem, hogy Zozi addig szépen bent marad, hallod, kislányom?:)
3 hét múlva a 2. trimszteri teljes vérkép-vizelet kombóval csinálunk megin egy terhelést, meg Toxoplasma, CMV kontrollt, mivel ilyen összetett, meg Toxo is van, ezúttal nem variálok, szépen kibattyogok majd a kórházba elintézni.
Ja, és most szólok mindenkinek, hogy a gyógyszertárban szembesített vele a patikus, hogy már a glükóz is vényköteles (meg mellette a ricinusolaj, meg a szódabé is pl., agyrém), de végül megkegyelmezett, és odaadta - Nem tudom, milyen szabály az, amit egy patikus felrúghat önhatalmúlag, na de mindegy.

Most meg befejezem ezt, és lebattyogok a háziorvoshoz a táppénzes papírért, ez a "kedvenc" programom...

2 megjegyzés:

  1. Milyen gyorsan telik az idő! Örülök, hogy minden rendben veletek :)

    VálaszTörlés
  2. Igazán rakhatnál egy pocakfotót nekünk, legalább fejelten változatban, hogy lássuk már a lányotokat! :)

    VálaszTörlés